Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گلستانی تیم سپاهان گفت: بعد از پارگی رباط چند روزی ناراحت بودم، اما الان خوشبختانه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارم و به بازگشت دوباره به ترکیب سپاهان فکر می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم سپاهان در بازی با نساجی مازندران علاوه بر از دست دادن دو امتیاز یکی از مهره‌های کلیدی خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله پورقاز در این بازی با پارگی رباط مواجه شد. این بازیکن جدا از عملکرد خوب در خط دفاع در برنامه‌های تهاجمی تیم نیز حضور پررنگی داشت؛ با اوت‌هایی که پرتاب می‌کرد و البته گل‌هایی که در ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رساند.

عزت‌الله پورقاز که در کنار جورج ولژیانی زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیم سپاهان تشکیل داده بود فصل گذشته با زدن ۶ گل گلزن‌ترین مدافع میانی لیگ برتر بود و این فصل هم به دنبال به جا گذاشتن این رکورد بود که مصدومیت مانع ادامه حضور وی در ترکیب سپاهان شد.

این مدافع گلستانی تیم سپاهان، اما این روز‌ها سخت مشغول انجام تمرینات ویژه برای بازگشت دوباره به ترکیب تیم سپاهان است. عزت پورقاز در این باره می‌گوید:

همه چیز خوب پیش می‌رود. اگر اجازه بدهید از دکتر کیهانی تشکر کنم. همچنین دکتر علیرضا شهاب و مهدی صدیقی که کار‌های فیزیوتراپی من را انجام می‌دهند. تشکر ویژه‌ای هم باید از بدنساز‌ها داشته باشم. امیر مؤمنی و کاکا قاندومی. مصدومیت بدترین بخش زندگی فوتبالیست است. من پیشتر هم در سپاهان یک بار به شدت از ناحیه کمر آسیب دیده بودم که به لطف خدا خوب شدم و این بار هم آماده‌تر از گذشته به ترکیب تیم سپاهان برخواهم گشت. از باشگاه سپاهان و امیر قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت همان نگاه گذشته را به من دارند و این به من دلگرمی می‌دهد که زودتر و آماده‌تر از گذشته به صحنه برگردم.

عزت‌الله پورقاز همچنین در خصوص دوران مصدومیت خود می‌گوید:

مصدومیت همانند باخت تلخ است و بازیکنان از آن فراری هستند، اما واقعیت این است که مصدومیت هم بخشی از زندگی ورزشی یک فوتبالیست است. راستش را بخواهید بعد از پارگی رباط چند روزی ناراحت بودم، اما الان خوشبختانه از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارم و به بازگشت دوباره به ترکیب سپاهان فکر می‌کنم نه آسیب‌دیدگی. شاید اکنون تنها ناراحتی‌ام عدم حضور در ترکیب سپاهان باشد که تصورم بر این است که اگر در ترکیب تیم به میدان می‌رفتم بیشتر می‌توانستم به سپاهان فکر کنم. با این حال دوباره برمی‌گردم؛ حتی قوی‌تر از گذشته.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان عزت الله پورقاز تیم سپاهان تیم سپاهان سپاهان عزت الله پورقاز نساجی مازندران ترکیب سپاهان تر از گذشته تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!