Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هفته دوم اسفند ماه به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور بود و پیش‌بینی‌های این وزارتخانه بر این است که در هفته پیش رو، روند ابتلا و درمان رو به بهبودی بگذارد از این رو تصمیم‌گیری درباره ساعت کاری ادارات و بانک‌ها به ستادهای استانی مقابله با بیماری کرونا واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کاهش ساعت کاری ادارات شامل مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها و نیز واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمت‌رسان نمی‌شود.

جدول آخرین وضعیت ساعت کاری ادارات در استان‌های مختلف به شرح زیر است:

ساعت کاری استان ها در هفته سوم اسفند (۱۷ تا ۲۳ اسفند)

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر روز پانزدهم اسفند ماه تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.
استان های تهران، قم، گیلان، اصفهان و مرکزی بیشتری مبتلایان را به این ویروس دارند.

کد خبر 489927 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران کاری ادارات ساعت کاری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با رسانه ملی، درباره اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو مبنی بر تغییر ساعت کار ادارات برای کاهش مصرف برق، اظهار داشت: این موضوع ابتدا باید در هیئت دولت، تصویب و سپس از طرف رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شود.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است که آن مصوبه، امسال تغییراتی کند.   گفتنی است، سخنگوی صنعت برق، ۲۰ فروردین امسال اعلام کرد که ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد، تغییر می‌کند.   مصطفی رجبی مشهدی گفته بود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیئت وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجرا است و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌یابد.   بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت دولت برای مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کار ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این کار، کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد