Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد آبادان گفت: ترامپ در سخنرانی اخیر خود در جمع چندین هزار نفره مردم هند با مطرح کردن «تروریسم اسلامی» باعث شعله ور شدن آتش بین هندوها و مسلمانان در هند شد و نتیجه این اقدام چیزی جز اختلاف بین ادیان و فرقه ها و به خطر انداختن امنیت داخلی هند نمی تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی بنی سعید، دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد آبادان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، گفت: متاسفانه در این چند روز شاهد کشتار فجیع مسلمانان و اقلیت های مذهبی توسط هندوها و برخی احزاب افراطی در هند هستیم، با توجه به اصل قانون اساسی و صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمامی گروه ها و اقلیت های مذهبی مسلمان در سراسر جهان، وزارت امور خارجه ايران باید هرچه زودتر سفیر هند در ایران را فراخوانده و موجبات نارضایتی مردم غیور ایران و مسلمانان جهان اسلام را به سمع ایشان برساند و خواستار پایان دادن به این کشتار شود.

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد آبادان ضمن گلایه از سکوت و عدم واکنش مناسب دولت مردان هند در برابر این تبعیض و محکوم کردن این فاجعه انسانی، افزود: در صورت ادامه چنین وضعی مسلمانان جهان سکوت نخواهند کرد و واکنش های ناخوشایندی در انتظار دولت و تمامی دست اندرکاران این جنایت تاریخی در پی خواهد داشت و مطمئنا چهره دولت هند در مجامع بین الملل خدشه دار خواهد شد.

بنی سعید در ادامه خواستار به پایان رساندن این قتل عام و برخورد قاطع سازمان ملل و تمامى جوامع حقوق بشری در دنیا با مسببان این مسلمان کشی ها شد چرا که سکوت در برابر چنین کشتاری می تواند در آینده پیامدهای منفی در جهان داشته باشد.

وى تصریح کرد: برخی شواهد و قرائن این گمانه زنی را به وجود می آورد که پس از ورود پرزیدنت ترامپ به هند این اتفاقات رقم می خورد که در جوامع بین الملل توسط اندیشمندان مورد بررسی و واکاوی حتما قرار خواهد گرفت که فروش سلاح و اقتصاد جنگ افزار چقدر می تواند برای دولتمردان آمریکایی مهم و اساسی باشد؛ از این رو می توان چهره واقعی استکبار جهانی در رأس آن ها آمریکا را که با شعار دموکراسی و آزادی اندیشه پا به میدان افکار جوان می گذارند و در میدان عمل بر عکس آن عمل می کنند را شناخت.

بنی سعید اظهار كرد: ترامپ در سخنرانی اخیر خود در جمع چندین هزار نفره مردم هند با مطرح کردن «تروریسم اسلامی» باعث شعله ور شدن آتش بین هندوها و مسلمانان در هند شد و نتیجه این اقدام چیزی جز اختلاف بین ادیان و فرقه ها و به خطر انداختن امنیت داخلی هند نمی تواند باشد، لیکن این حربه به سرانجام نخواهد رسید و دامن گیر آمریکایی ها در سراسر دنیاى اسلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ هندوها دانشجو آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه