Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشیتی درمانی شاهرود از فوت بانوی ۶۰ ساله بر اثر کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵ بیمار کرونایی در شاهرود با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رضا چمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: تا امروز جمعه شانزدهم اسفندماه بیش از ۴۶۴ مورد مراجعه سرپایی با علائم عفونت‌های حاد تنفسی به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود داشته‌اند که ۲۵۱ نفر از آنان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون نتیجه آزمایش ۶۵ نمونه مثبت گزارش شده است و از موارد مثبت قطعی تعداد ۲۵ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشیتی درمانی شاهرود بیان کرد: همچنین ۳۵ نفر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌ هستند و پنج نفر فوت کرده‌اند.

چمن اضافه کرد: مورد جدید فوتی در شهرستان شاهرود، یک بانوی ۶۰ ساله و دارای بیماری زمینه‌ای سرطان بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پنج مورد فوتی ناشی از کروناویروس در شهرستان شاهرود دارای سن ۶۰ سال و بالاتر بوده‌اند و بیماری‌های زمینه‌ای همچون دیابت، سرطان، بیماری‌های تنفسی و قلب عروقی داشته‌اند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی امام حسین بیمارستان سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هزاریان شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با یادآوری اینکه اجرای طرح ملی زراعت چوب در لالی یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا است و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد: استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب است.

کد خبر 6087009

دیگر خبرها

  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید