Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@18:38:00 GMT

فوت سومین پرستار گیلانی به علت آنفولانزا

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۴۸۵۵

صراط:

طاهره زاهد صفت با اشاره به کمبود کادر پرستاری در استان گیلان اظهار کرد: با توجه به کمبود شدید کادر پرستاری در استان تلاش برای تأمین و جذب نیروهای فوق‌الذکر در بیمارستان‌های رازی، تأمین اجتماعی رسول اکرم و سایر مراکز آموزشی درمانی استان با اولویت نیازمندی‌های هر بیمارستان تحت پوشش شرکت آوای سلامت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی با اذعان به اینکه کمبود تجهیزات حفاظت شخصی پرستاران در بیمارستان‌های استان در حال رفع شدن است، گفت: با توجه به وضعیت بحران موجود بالطبع کمبود تجهیزات حفاظت فردی وجود داشته که با کمک معاونت دارو و غذا در حال رفع این مشکل عمده برای همکارانمان هستیم.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تأکید بر کمک برخی مؤسسات برای رفع کمبود تجهیزات حفاظت شخصی افزود: با توجه به شرایط موجود استان، برخی مؤسسات تولیدی در این راستا و جهت تأمین لباس مخصوص مراقبت از بیماران آنفوآنزا وارد عمل شده‌اند.

زاهد صفت با قدردانی از حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌های گیلان بیان کرد: از روز گذشته تعداد زیادی نیروهای داوطلب جهادی پزشکیار و بهیار سپاه در بیمارستان تأمین اجتماعی و بیمارستان‌های شلوغ شرق گیلان شروع بکار کردند تا باری را از دوش کادر درمانی استان بردارند.

وی با اعلام فوت سومین پرستار استان گیلان در چند روز اخیر گفت: متأسفانه امروز آقای شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم که بازنشسته بیمارستان دولتی بودند به دلیل آنفولانزا جان خود را از دست دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کادر پرستاری بیمارستان های گیلان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: یک واحد مرغداری متخلف که ۱۷ گونی لاشه مرغ تلف شده را در تالاب انزلی تخلیه کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. حمزه عشوری با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا اضافه کرد: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی با دریافت اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب به موقع اقدام کردند. وی گفت: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت لاشه مرغ‌های مرده، از تالاب بین المللی انزلی سر درآورده بود.  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و بصورت اصولی امحا کردند.  عشوری تصریح کرد: هر گونه تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلف است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی