Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ‌ رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری زن نظافتچی که از منازل محل کارش طلاجات صاحبخانه را سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به جرم سرقت خودرو و لوازم خودرو تحت تعقیب است.
سرهنگ "محمود مالمیر" گفت: پرونده‌های مشابهی مبنی بر سرقت طلا‌ها از سوی تعدادی از مالکان منازل در کلانتری ۱۵۰ تهران سر طرح شد، شاکیان در اظهارات مشابهی بیان داشتند که خانم جوانی را برای نظافت آخر سال استخدام، ولی پس از خروج وی متوجه سرقت طلا‌ها شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: بازداشت مرد پلید با ماسک کرونایی در تربت جام / او به زنان همسایه رحم نکردوی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه‌ای از ماموران تحسس کلانتری شناسایی و دستگیری متهم را بر عهده گرفتند، افزود: ماموران تجسس کلانتری در تحقیقات ابتدایی اطلاع پیدا کردند که زن ۲۸ ساله بوده و پس از اعتمادسازی به بهانه نظافت خانه وارد ساختمان مال باختگان شده و در فرصتی مناسبی طلا جات را سرقت کرده است.

کلانتر محله تهرانسر ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی زن جوان شدند و مشخص شد که وی قصد دارد به بهانه نظافت یک خانه نقشه سرقت را به اجرا بگذارد که ماموران به سرعت در محل حاضر شده و زن جوان را که در حال نظافت خانه بود، دستگیر کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه منزل متهم در محدوده خیابان جردن شناسایی شد، ادامه داد: این زن جوان که مدعی بود سرقت را برای کمک به دیگران انجام داده و نیازی به پول ندارد، مخفیگاه وی بررسی و از منزل وی ۲۵۰ گرم طلا سرقتی و یک گوشی سرقتی کشف شد.

سرهنگ مالمیر گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که زن جوان به عنوان مسافر سوار بر خودرویی شده است و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت کرده و پس از دزدیدن گوشی تلفن همراه، مدارک و وسایل با ارزش داخل خودرو، خودرو را در مکان دیگری رها و اکنون تحت تعقیب ماموران بوده است.

کلانتر ۱۵۰ تهرانسر عنوان کرد: با اعتراف متهم به جرائم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی شاکیان این متهم ادامه دارد.

این مقام پلیسی در پایان از شهروندان خواست: با توجه به رسیدن به روز‌های آخر سال و حضور نظافتچیان درخانه‌ها از شرکت‌های معتبر برای گرفتن نظافتچی استفاده کنند و اموال با ارزش خود را در محلی دور از دید افراد و در یک صندوق قفل دار نگهداری کنند. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rmV خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث سرقت زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی قاسم پور " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در محدوده میدان"موج" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ سفید با ۲ سرنشین مواجه شدند که از خودرو پیاده و به سراغ یک دستگاه پژو پارس رفته و در اطراف خودرو در حال پرسه زنی بودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پس از استعلام پلاک خودرو ۲۰۷ مشخص شد پلاک برای یک دستگاه هیوندا بوده و بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سوار خودرو شدند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان خودرو به طرز خطرناکی و با آسیب به خودرو‌های پارک شده از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند و از شهر اسلامشهر برای سرقت به شهر تهران آمده بودند ادامه داد: متهمان معترف شدند شب‌ها به تهران مراجعه و اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: متهمان با تکمیل تحقیقات اولیه برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه