Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:47:11 GMT

تعطیلی روز شنبه ادارات در خراسان جنوبی لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۶۴۲۶

تعطیلی روز شنبه ادارات در خراسان جنوبی لغو شد

محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه جمعه اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و به جهت در خانه ماندن مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، روز شنبه ۱۷ اسفند ماه تعطیل اعلام شده بود. 

وی گفت: با توجه به اینکه تعطیلی روز شنبه ادارات نه تنها موجب ماندن مردم در خانه نشد بلکه میزان ترددها را نیز افزایش داد، به همین دلیل تعطیلی روز شنبه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ستاد مدیریت کرونا در استان نیز به تبعیت از ستاد کشوری، تعطیلی روز شنبه را لغو کرد.

وی از برگشت ساعت کاری ادارات به روال قبل خبر داد و گفت: براساس تصمیم ستاد کشوری، ساعت کاری ادارات از فردا شنبه ۱۷ اسفند ماه به روال عادی بر می‌گردد.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: بنا به این تصمیم ۲ ساعت کاهش ساعت کاری ادارات ملغی شد و امکان استفاده پرسنل از مرخصی استحقاقی بنا به شرایط دستگاه و نظر مدیر مربوطه مقدور است.

وی گفت: همچون شب‌های گذشته درخواست می‌شود مردم رعایت کنند و تردد غیر ضروری نداشته باشند زیرا از تردد از شهر به روستا، از روستا به شهر و داخل شهر به راحتی باعث انتقال و سرایت ویروس می‌شود.

مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی امروز (جمعه) ۱۸ نفر اعلام شد. 

این بیماری تاکنون یک فوتی در استان داشته است.

ادارات خراسان جنوبی در هفته ای که گذشت ۲ ساعت زودتر تعطیل شدند.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا خراسان جنوبی دانشگاه های علوم پزشکی ساعت کاری ادارات تعطیلی روز شنبه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

به گزارش ایرنا، مهدی یزدان پناه شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

 سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد