Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: تا پایان هفته آینده ورود مسافر از استان‌های آلوده به قزوین ممنوع شد.

هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: تا پایان هفته آینده ورودی و خروجی‌های استان قزوین به صورت غربالگری کنترل می‌شود.

وی افزود: ورود خودروها با پلاک‌ استان‌های آلوده شامل البرز، تهران، گیلان و قم به استان قزوین به‌طور کلی ممنوع خواهد بود و با توجه به اینکه برخی از شهروندان قزوینی در تهران شاغل هستند ورود و خروج این خودروها نیز با دقت کنترل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عید نوروز در استان قزوین لغو شده است، عنوان کرد: هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان قزوین در ایام نوروز به هیچ عنوان پذیرش نخواهند داشت.

وی در ارتباط با ادامۀ فعالیت رستوران‌ها نیز تصریح کرد: رستوران‌ها، غذاپزی‌ها و ساندویچی‌ها در استان ملزم شدند تنها از طریق غذای گرم، به صورت بیرون‌بر و با پیک به مردم سرویس دهند.

جمالی‌پور ادامه داد: کلیه اماکن عمومی مذهبی تعطیل و تجمعات با بیش از 10 نفر نیز در استان ممنوع است و امیدواریم شهروندان همراهی مناسبی با مسؤولین داشته باشند.

وی گفت: دشمن موذی به درب خانه‌های مردم آمده و مهم‌ترین راه مقابله با آن صرفا مراقبت و احتیاط است.

این مسؤول ادامه داد: نیروهای بسیج نیز به مانند گذشته به کمک بخش درمان آمده‌اند تا با کمک هم کرونا را شکست دهیم.

وی اظهار کرد: رستوران مجتمع‌های رفاهی بین راهی، کلوپ‌ها، باشگاه‌ها، استخرها و مهدهای کودک نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

جمالی‌پور تصریح کرد: بازارهای روز در استان از این پس تعطیل است و تصمیم گیری برای بازار اصلی شهر قزوین نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: عوارض شهرداری‌ها برای جلوگیری از مراجعه شهروندان تا پایان فروردین سال 99 بر مبنای سال 98 محاسبه خواهد شد.

مقام عالی دولت در پایان یادآور شد: ساعت کاری دستگاه‌ها، ادارت و بانک‌های استان قزوین نیز تا پایان هفته از ساعت 8:30 تا 12:30 خواهد بود و کلیه مأموریت‌های غیرضروری نیز لغو خواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قزوین جمالی پور کرونا کووید استان قزوین خواهد شد تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناور‌های مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناور‌های مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است