Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: بر اساس وضعیت قرمز ایجاد شده در قزوین تمامی اماکن عمومی، امامزاده‌ها، موزه‌ها، مساجد، مراکز اقامتی و پذیرایی، در استان تا هفته آینده تعطیل است.

در آخرین آماری که ظهر امروز ۱۶ اسفند از سوی وزارت بهداشت اعلام شد تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان قزوین به ۱۷۶ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امشب ۱۶ اسفند در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از امشب به مدت یک هفته ورود خودروهایی با پلاک استان‌های آلوده از جمله قم، گیلان، البرز و مرکزی ممنوع و ورود خودروهای تهران پس از تست بهداشتی و با مراقبت شدید ممکن است.

وی افزود: غربالگری ورودی و خروجی استان به شدت انجام خواهد شد و آرامستان‌ها و دهکده طبیعت هم تا هفته آینده تعطیل است.
 
جمالی‌پور اظهار کرد: رستوران‌ها از عرضه غذا در داخل مکان خود منع هستند و تنها با ارسال پیک می‌توانند غذا را به شهروندان برسانند و عرضه غذای سرد هم در ساندویچی‌ها ممنوع است.
 
بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی اضافه کرد: تمامی کلوپ‌های ورزشی، سالن‌های ورزشی، استخرها، آرایشگاه‌ها، مهد کودک‌ها، تعطیل شده و تجمع بیش از ۱۰ نفر در هر نقطه شهر ممنوع است؛  جابه‌جایی مسافر به شهرهای رشت، قم، اراک، کرج، از سوی اداره پایانه‌ها ممنوع شده است.
 
 
استاندار قزوین گفت: در صورت فوت افرادی در بیمارستانها جابه‌جایی فوت‌شدگان با مدیریت بیمارستان و با نظر ستاد ملی انجام خواهد شد و ملاقات در بیمارستان‌ها نیز ممنوع شده است.
 
وی بیان کرد: فعالیت نانوایان و رعایت نکات بهداشتی از سوی آن‌ها به دقت از سوی اداره صمت استان صورت خواهد گرفت تا از شیوع بیماری جلوگیری شود ضمن اینکه جاده سلامت تعطیل شده و ورزش همگانی و دوچرخه سواری در این مسیر هم ممنوع است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین یادآور شد: عوارض سال ۹۸ تا پایان فروردین ماه تمدید شده و شهروندان در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.
 
 وی بیان کرد: بسیج و سپاه در آماده باش کامل هستند و هر جا لازم بود در خدمت شهروندان هستند و حقوق معلمان حق التدریسی هم بدون مشکلی پرداخت خواهد شد.
 
مردم از خانه‌ها خارج نشوند، شرایط اضطراری است

استاندار قزوین بیان کرد: به دلیل ورود به شرایط اضطراری امروز در کنار امید آفرینی باید به مردم هشدار دهیم تا مراقبت‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از خانه خارج نشوند زیرا تنها راه مقابله با کرونا خود مراقبتی و جدی گرفتن بهداشت و خارج نشدن از منزل است.

وی تصریح کرد: یقین دارم اگر مردم با خطر ویروس کرونا آشنا باشند حتماً با جدیت بیشتری با آن مقابله می‌کنند و هرگز از خانه خارج نمی‌شوند.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: امروز باید بدانیم با یک جنگ تمام عیار مواجهیم که دشمنی موذی با ابزار پنهانی خویش جان انسان‌ها را به مخاطره انداخته و سلامت همه را تهدید می‌کند لذا همه باید نگران باشیم و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار قزوین یادآور شد: بر اساس وضعیت قرمز ایجاد شده در قزوین تمامی اماکن عمومی، امامزاده‌ها، موزه‌ها، مساجد، مراکز اقامتی و پذیرایی، در استان تا هفته آینده تعطیل است.

تغییر ساعت کار ادارات استان قزوین
 
منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین، ساعت کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی از شنبه ۱۷ اسفندماه تا پایان هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر است.

حبیبی تاکید کرد: کلیه ماموریت های غیر ضروری لغو شود و این مهم در راستای پیشگیری و سلامت شهروندان و مهار بیماری کرونا تا پایان هفته اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار تاکید کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود موضوع خدمت‌رسانی به شیوه الکترونیکی در دستور کار باشد. از مردم عزیز نیز تقاضا داریم از مراجعات غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کووید 19 استاندار قزوین استان قزوین خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

وی افزود: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سرمدی واله با اشاره به اینکه در این لایحه عنوان تعطیلی پنجشنبه‌ها به صراحت ذکر نشده است، اظهار کرد: در این لایحه فقط به ارائه خدمات به مردم از شنبه تا چهارشنبه اشاره شده است.

وی افزود: بنابراین، باید در صحن علنی مجلس مشخص شود که آیا پنجشنبه‌ها نیز جزو روز‌های تعطیل هستند یا خیر.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این لایحه ساعات کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد، گفت: امیدواریم این لایحه در هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان مشخص شود.

نماینده مردم اسدآباد در خصوص تعطیلی بانک‌ها در روز‌های پنجشنبه بیان کرد: در لایحه دولت، بانک‌ها شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها نمی‌شدند، اما در حال حاضر برخی از نمایندگان مجلس معتقدند که بانک‌ها نیز باید در روز‌های پنجشنبه تعطیل باشند.

کیومرث سرمدی واله در پایان اظهار داشت: باید منتظر ماند و دید که در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان گرفته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • فیلم/ تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟