Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس برای تامین سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، که توام با فشار‌های روحی روانی و استرس‌های ناشی از این بیماری و دور بودن از فضای آموزشی بوده است و همچنین لزوم کاهش تبعات ناشی از تعطیلی فضا‌های آموزشی مقرر شد برنامه‌ای تحت عنوان «صدای مشاور آموزش و پرورش» به منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، تربیتی در شهرستان مهاباد اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این برنامه، مشاوران در مرکز و هسته مشاوره شهرستان در روز‌های آموزشی (شنبه الی چهارشنبه) از ساعت ۹ الی ۱۳ به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات دانش آموزان و اولیا محترم در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای هستند.

رحمانی ادامه داد: در این برنامه تاکید شده است کارشناسان مشاوره مدیریت با هناهنگی مسئولان ذیربط تدابیر لازم جهت حضور روزانه دو مشاور توانمند به منظور پاسخگویی به متقاضیان، را اندیشیده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مهاباد اضافه کرد: برای بهره گیری کلیه دانش آموزان از خدمات صدای مشاور آموزش و پرورش به تمامی مدیران مدارس مقاطع سه گانه اطلاع رسانی لازم صورت می‌پذیرد.

او تاکید کرد: مدیران مدارس با استفاده از امکانات ارتباطی موجود در مدارس (تلفن و فضای مجازی)، به دانش آموزان اطلاع رسانی کرده و بستر راه اندازی صدای مشاور را در مدرسه برای ارتباط با دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ویروس کرونا آموزش و پرورش دانش آموزان صدای مشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور