Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:55:27 GMT

بوسنی در مورد هجوم پناهجویان هشدار داد 

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۷۵۲۱

بوسنی در مورد هجوم پناهجویان هشدار داد 

به گزارش بامداد شنبه بالکان اینسایت، مقامات بوسنیایی می‌ترسند که بحران موجود در مرز یونان و ترکیه مشکلات بیشتری برای این کشور به وجود آورد. از این رو سارایو در حال حاضر برای حل مسائل فزاینده پناهجویان تلاش می‌کند.  

"دراگان لوکاچ" وزیر کشور جمهوری صربستان پس از دیدار با "فرح الدین رادونچیچ" وزیر امنیت بوسنی گفت، با توجه به وضعیت مرز ترکیه و یونان در خصوص مهاجران، افزایش مشکلات دور از انتظار نیست بنابر این برای حل موضوع باید با یکدیگر همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس مرزی بوسنی می‌گوید هم اکنون فشارهای فزاینده‌ مهاجران به برخی کشورهای به ویژه صربستان و مونته نگرو این وضعیت را پیچیده‌تر می‌کند.  

فرانکا ویکان سخنگوی پلیس مرزی گفت: افزایش تعداد مهاجران غیرقانونی از سمت ترکیه، فشارها را شدیدتر می‌کند.  

ویکان افزود، بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی پلیس برای پوشش حدود ۶۰۰ کیلومتر مرز با صربستان و مونته نگرو نیاز است که بوسنی فاقد این تعداد نیرو است.  

حرکت پناهجویان به سوی مرزهای یونان و اتحادیه اروپا پس از آن شروع شد که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش بیش از این نمی‌تواند مانع ورود پناهجویان به اروپا شود.  

اردوغان هشدار داده است که بحران پناهجویان تا زمانی که اروپا از مواضع ترکیه در قبال سوریه حمایت نکند ادامه خواهد داشت.  

ترکیه میزبان حدود چهار میلیون پناهجو است که بیشتر آن‌ها از سوریه گریخته‌اند.  

برچسب‌ها رجب طیب اردوغان اتحادیه اروپا سوریه یونان صربستان بوسنی و هرزگوین پروندهٔ خبری بحران جدید پناهجویان سوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان اتحادیه اروپا سوریه یونان صربستان بوسنی و هرزگوین ترکیه ترکیه ترکیه ترکیه ترکیه سوریه ترکیه سوریه رجب طیب اردوغان اتحادیه اروپا سوریه یونان صربستان بوسنی و هرزگوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در قم

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده هشدار نارنجی در استان قم صادر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن اوروجی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی انجام شده افزایش فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی مخاطره رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک از رخدادهای احتمالی قم در 24 ساعت آینده خواهد بود.

وی، از احتمال آبگرفتگی در روستاها خبر داد عنوان کرد: بر این اساس کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه همشهریان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و سیلاب‌ها خودداری کنند، گفت: همچنین همشهریان برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بروز مخاطرات در این روز‌ها از کوهنوردی و پارک خودرو و تردد از کنار سازه‌های ناپایدار مانند ساختمان‌های در حال احداث، تابلو‌های تبلیغاتی و داربست‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • دلایل سرریز کمک‌های غرب به میدان بازی منافعی به نام اوکراین
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • آماده باش مدیریت بحران در تهران