Web Analytics Made Easy - Statcounter


ایرج شهین باهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت: آذربایجان شرقی امسال در ۳۳ رشته مختلف کمبود کارشناس دارد و از علاقه‌مندان درخواست می‌کنم با مطالعه دفترچه آزمون که از طریق سازمان سنجش منتشر شده است، در آن شرکت کنند.

وی تاکید کرد: تنها راه دریافت پروانه کارشناس رسمی، شرکت در این آزمون است که به صورت کشوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهین باهر با اشاره به اهمیت کار کارشناسان رسمی دادگستری گفت: به دلیل اهمیت این مدرک و پروانه فعالیت، از منتخبان مصاحبه به عمل می آید تا برترین و زبده ترین افراد موفق به کسب پروانه فعالیت به عنوان کارشناس رسمی دادگستری شوند.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام آزمون از ۱۳ اسفند آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته این آزمون در خرداد سال ۹۹ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی كانون كارشناسان رسمی دادگستری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی كانون كارشناسان رسمی دادگستری دادگستری آذربایجان شرقی كانون كارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی در استان آذریجان‌غربی