Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@03:03:04 GMT

اقدامات ویژه بانک سرمایه جهت صیانت ازسلامت مشتریان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۸۶۰۶

به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک سرمایه، سقف برداشت وجه نقد و انتقال وجه از طریق درگاه های مختلف این بانک افزایش یافت. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ 30 میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ 50 میلیون ریال (با سقف هر تراکنش 30 میلیون ریال) افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بانک در اقدامی دیگر، کارت‌های نقدی که انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه‌ها، تا 31 خرداد سال 1399 به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال می‌گردد. مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آنها به‌صورت خودکار تمدید شده‌است، باید در تراکنش‌های اینترنتی به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید (03/1399) را در درگاه‌های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.

قابل ذکر است که درهمین راستا به منظور کاهش مراجعه مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، سقف برداشت نقدی درون بانکی نیز از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال افزایش یافته است.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.

برچسب ها: بانک سرمایه ، صیانت ، ناطقان ، مشتریان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک سرمایه صیانت ناطقان مشتریان تاریخ انقضای میلیون ریال بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال و تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

الهی‌راد با تشریح اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

وی ادامه داد: همچنین این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 6084861

دیگر خبرها

  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • پرداخت مالیات بر ارث الکترونیکی شد
  • پرداخت مالیات بر ارث، الكترونیكی شد
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟