Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:15:54 GMT

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۹۰۵۰

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

ممنوعیت ورود اتباع چین، ایران و کره جنوبی به قزاقستان از 8 مارس، دیدار سفیر ایران در «بیشکک» با وزیر کشاورزی قرقیزستان و خیز عربستان برای حضور در صنعت انرژی ازبکستان، تنها بخشی از مهمترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته می‌باشد.

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، ممنوعیت ورود اتباع چین، ایران و کره جنوبی به قزاقستان از 8 مارس، دیدار سفیر ایران در «بیشکک» با وزیر کشاورزی قرقیزستان و خیز عربستان برای حضور در صنعت انرژی ازبکستان، تنها بخشی از مهمترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممنوعیت ورود اتباع چین، ایران و کره جنوبی به قزاقستان از 8 مارس

معاون وزارت صنعت و توسعه زیرساخت های قزاقستان گفت: ورود شهروندان کشورهای چین، ایران و کره جنوبی در پی شیوع ویروس کرونا به این کشور از 8 مارس ممنوع است.

تاجیکستان: هیچ‌گونه کمبود مواد غذایی در کشور وجود ندارد

وزارت توسعه اقتصاد و تجارت تاجیکستان شایعات در مورد کاهش واردات و ذخایر محصولات غذایی بویژه آرد در این کشور را بی پایه خواند.

دیدار وزیر امور خارجه تاجیکستان و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در «دوشنبه»

وزیر امور خارجه تاجیکستان و نماینده ویژه اتحادیه اروپا و وزارت امور خارجه فرانسه در امور دیپلماسی اقتصادی در آسیای مرکزی دیدار کردند.

گسترش همکاری محور دیدار رئیس بانک توسعه و بازسازی اروپا با رئیس جمهور ازبکستان

رئیس بانک توسعه و بازسازی اروپا در سفر به «تاشکند» با رئیس جمهور ازبکستان دیدار و بر گسترش همکاریهای دوجانبه تاکید کردند.

دبیر جدید شورای امنیت تاجیکستان منصوب شد

رئیس جمهور تاجیکستان در حکمی دبیر شورای امنیت این کشور را تعیین کرد.

«کیف» میزبان پنجمین دور نشست کمیسیون بین دولتی تاجیکستان و اوکراین

پایگاه اطلاعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان از برگزاری پنجمین دور نشست کمیسیون مشترک بین دولتی همکاری های اقتصادی این کشور و اوکراین خبرداد.

دیدار سفیر ایران در «بیشکک» با وزیر کشاورزی قرقیزستان

سفیر ایران در «بیشکک» با وزیر کشاورزی، صنایع غذایی و احیای اراضی قرقیزستان دیدار و بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

«فریدام هاوس» ازبکستان را به عنوان کشور «غیرآزاد» معرفی کرد

سازمان بین المللی مدافع حقوق بشر در رده بندی «آزادی در جهان در سال 2020» ازبکستان را به عنوان کشور «غیرآزاد» معرفی کرد.

اتحادیه اوراسیا آماده پذیرش اعضای جدید است

رئیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا با اشاره به برنامه‌های توسعه این اتحادیه اظهار داشت: تمام پنج عضو این اتحادیه آماده پذیرش اعضای جدید در این سازمان هستند.

خیز عربستان برای حضور در صنعت انرژی ازبکستان

وزارت انرژی ازبکستان با یک شرکت عربستان سعودی برای ساخت دو نیروگاه جدید برق به ارزش 2 میلیارد دلار قرارداد همکاری امضا کرد.

برگزاری هر گونه تجمع در قرقیزستان ممنوع شد

دادگاه شهر «بیشکک» در چارچوب برنامه جلوگیری از گسترش ویروس «کرونا» برگزاری هر گونه تجمع در این کشور را ممنوع کرد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آسیای مرکزی چین ازبکستان امنیت ملی ایران و کره جنوبی وزیر کشاورزی انرژی ازبکستان سفیر ایران آسیای مرکزی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده