Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:09:32 GMT

اصناف شیراز کشیک نوروزی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۹۳۱۵

اصناف شیراز کشیک نوروزی ندارند

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت : در راستای مصوبات ستاد دائمی خدمات سفرهای استان فارس ، اصناف شیراز کشیک نوروزی ویژه مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتاق اصناف مرکز استان فارس همکاری خود را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داد، اظهار داشت: اصناف شیراز با محوریت اتحادیه های صنفی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های خود را ادامه می دهند و همچنین تا کنون  برای تعطیلی صنوف تصمیم گیری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: درخصوص تغییر ساعات فعالیت صنوف نیز تابع دستورات دانشگاه علوم پزشکی هستیم.
هاشمی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۵۱ نکات بهداشتی در طی ۱۰ مکاتبه کتبی از سوی اتاق اصناف  به اعضاء ابلاغ شده است گفت: با عذرخواهی از هموطنان مبنی بر مصوبات ستاد اجرایی دائمی خدمات سفر استان فارس و درخصوص تعطیلی مراکز گردشگری از جمله هتل ها ، مسافرخانه و مهمانپذیرها بر خلاف سال  های گذشته،اصناف شیراز کشیک نوروزی نخواهند داشت.
رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس یادآورشد: کشیک اصناف شیراز جهت بحران های احتمالی و بلایای طبیعی با دستگاه های مربوطه برقرار است و برای ارائه هرگونه خدمت رسانی آمادگی کامل را دارد.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارسگفت: از مردم استان درخواست داریم کالا و خدمات خود را تنها از واحدهای صنفی دارای جواز کسب خرید کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با شماره تلفن های ۳۲۳۴۰۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی اصناف استان فارس یا شماره سه رقمی ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/981008

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز نوروز اصناف دانشگاه علوم پزشکی اصناف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز

غلامرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی هشدار نارنجی برای فارس صادر شده بود.

او به بارش شدید تگرگ و صاعقه و وزش باد شدید اشاره کرد و افزود: خسارت‌های وارد شده تگرگ هنوز برآورد نشده است.

غلامی بیان کرد: خوشبختانه بارش باران تا کنون و لحظه انتشار این خبر در سایر مناطق استان هیچ خسارتی نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان