Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری، دادستان و فرمانده سپاه شهرستان نوشهر از روند رسیدگی و وضعیت بیمارستان شهید بهشتی بازدید کردند. تاریخ انتشار: 09:56 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۴۷۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رییس کل دادگستری، دادستان و فرمانده سپاه شهرستان نوشهر از روند رسیدگی و وضعیت بیمارستان شهید بهشتی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم علیزاده نیکو رئیس کل دادگستری شهرستان نوشهر در این بازدید گفت: با توجه به دستورات ریاست دادگستری استان مازندران مبنی بر ورود روسا و دادستان‌های حوزه قضایی به موضوع احتکار لوازم بهداشتی و همچنین بازدید از مرکز درمانی با توجه به گسترش بیماری کرونا و نحوه رسیدگی به بیماران، بازدید میدانی از تنها بیمارستان این شهرستان به عمل آمد.

وی همچنین ضمن بازدید از پیش اعلام نشده از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی افزود: از مجاهدت‌های شبانه روزی تیم پرستاری و پزشکی بیمارستان نوشهر قدردانی می‌کنم و در خصوص کمک به تسریع درتهیه اقلام مورد نیاز بیمارستان دستورات لازم صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۲ تا ۳ برابری تولیدات محصولات بهداشتی، ضدعفونی کننده و ماسک

شایان ذکر است در بازدید‌های صورت گرفته توسط رئیس و دادستان این حوزه قضایی، اداره صمت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن از داروخانه‌ها و لوازم بهداشتی تعداد ۳۳۰ هزار دستکش شوینده بهداشتی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان گفت: هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و ۴۸۰ لیتر روغن سوخته و چند بار مصرف در سطح این شهرستان کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

سوران ایوبی افزود: با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیرواگیر همزمان با نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط صورت گرفت.

ایوبی اظهارکرد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و امحاء و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده درسامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: همچنین در نوروز امسال پنج هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه های آبرسانی و پنج هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین جاری با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی ازطریق پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان