Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:03:28 GMT

کشف ۲۵۰۰ ماسک در ایست بازرسی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۹۶۷۰

کشف ۲۵۰۰ ماسک در ایست بازرسی

دادستان شیروان از کشف دوهزارو ۵۰۰ ماسک توسط ایست و بازرسی سپاه از یک مسافر اتوبوس خبر داد.

«عبدالرضا هدایتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان ضمن هشدار به سودجویان و محتکران اقلام و کالا‌های بهداشتی نظیر ماسک، الکل، دستکش و مواد ضد عفونی کننده، اظهار داشت: در اجرای طرح ایست بازرسی سپاه در ورودی های شیروان، از یک مسافر اتوبوس که از مشهد عازم بجنورد بود تعداد ۲۵۰۰ عدد ماسک  کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان شیروان با بیان اینکه این‌ فرد قصد فروش این‌ ماسک ها در بجنورد را به قیمت های بالا داشت، گفت: در ارتباط با رصد و شناسایی و بازرسی از کلیه مراکز و منازلی که مطابق گزارشات موثق مردمی و یا نهاد‌های انتظامی و اطلاعاتی محل احتکار کالا‌های حوزه سلامت در آن‌ها می‌رود، دستورات ویژه بلافاصله مطابق قانون داده می‌شود.

 

هدایتی نیا افزود: به اخلالگران در حوزه سلامت جامعه، اجازه اخلالگری در شهرستان را نخواهیم داد.

 

دادستان شیروان گفت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سود جو، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

هدایتی نیا افزود: وظیفه ما این است با کسانی که با نیازمندی‌های اقشار جامعه سوداگری می‌کنند برخورد کنیم، به ویژه امروز که در برخی شهرها شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایست بازرسی ماسک شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله