Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ چند روزی است که شایعه‌ای مبنی بر اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد تهرانی‌ها در آینده نزدیک به کرونا مبتلا خواهند شد در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران در این باره اظهار کرد: این حرف کاملا غیرعلمی و غیرفنی است و با مبانی کارشناسی ما نیز مطابقت ندارد.

به نوشته تسنیم، وی افزود: این رقم حتی در خود چین نیز اعلام نشده است!

زالی متذکر شد: این عدد بسیار اغراق‌آمیز است و متخصصینی که در کمیته علمی ما شبانه‌روزی در زمینه پایش، برنامه‌ریزی، گمانه‌زنی و طراحی سناریو‌های مختلف درباره کرونا کار می‌کنند این رقم را تایید نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rnU خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ستاد مبارزه با کرونا ابتلای مردم به کرونا ویروس کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، گفت: قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ‌محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود:  شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از 42 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به  فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجر‌است.

وی با بیان اینکه 12 میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • روزی برای تورم ۳۰ درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان