Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:18:37 GMT

لیگ 2؛ شهید قندی در ادامه مسیر صعود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۶۰۷

لیگ 2؛ شهید قندی در ادامه مسیر صعود

رقابت ها در لیگ 2 هم سخت و نفس گیر دنبال می شود به خصوص که از 28 تیم حاضر در این رقابت ها تنها سه تیم به لیگ یک صعود می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی ها در دو گروه 14 تیم دنبال می شود و در پایان تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم وارد ماراتن لیگ یک می شود. هر چند لیگ 2 هم همانند لیگ یک برای خود یک ماراتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شهید قندی یزد برای قهرمانی در گروه الف دو رقیب جدی دارد. دو تیمی که تنها 3 امتیاز از شهید قندی یزد کمتر اندوخته اند. خیبر خرم آباد و استقلال ملاثانی.

 

در فاصله 6 هفته مانده به پایان بازی های لیگ 2؛ البته در گروه الف تنها 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده، تیم شهید قندی یزد در صدر جدول 3 امتیاز از تیم دوم فاصله گرفت تا حالا به عنوان صدرنشین شریک نداشته باشد. این  تیم که پیش از این در لیگ برتر هم حضور داشت یک بار دیگر تصمیم به حضور در فوتبال گرفت و باید به این نکته مهم اشاره کرد این فصل هم حمایت مالی خوبی از تیم فوتبال یزد داشت و مردم در این شهر از این اتفاق خرسند هستند چرا که می گویند برخاستن دوباره فوتبال یزد تنها با حمایت دوباره شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی یزد امکان پذیر خواهد بود. البته که در این گروه دو تیم شهرداری آستارا و فولاد نوین اهواز هم مدعی صعود هستند چرا که فاصله آنها دست کم با تیم دوم جدول است و می توانند برای حضور در مرحله ی پلی آف بازی ها امیدوار باشند.

 

در گروه ب چوکای تالش بیشتر از صدرنشین گروه الف برای خود حاشیه امنیت ایجاد کرده است. چوکا در حالی در صدر جدول قرار دارد که 6 امتیاز بیشتر از پاس همدان اندوخته است. فرشاد پیوس پیش از این به همراه تیم سپیدرود به لیگ یک صعود کرده بود. چوکای تالش هم از جمله تیم هایی است که پیش تر در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته است.

 

جدول رده بندی گروه الف

 

1-شهید قندی یزد (42 امتیاز)
2-خیبر خرم آباد (39 امتیاز)
3-استقلال ملاثانی (39 امتیاز)

 

جدول رده بندی گروه ب

 

1-چوکای تالش (42 امتیاز)
2-پاس همدان (36 امتیاز)
3-شهرداری ماهشهر (30 امتیاز)

 

دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو شهید قندی یزد گروه الف بازی ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!