Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با کسب 47 امتیاز صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی است و خیلی‌ها در فاصله 9 هفته مانده به پایان لیگ این تیم را قهرمانِ فصل جدید رقابت‌ها می‌دانند.

در زیر آنالیز سایت یازده از سه ستاره پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:

 

نفر اول: مهدی ترابی

ستاره خوش تکنیک و باهوش پرسپولیس تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر، ۱۷۵۲ دقیقه بازی انجام داده و تنها در ۱۳۸ دقیقه جزو ترکیب تیمش حضور نداشته است تا نشان دهد یکی از با ثباب‌ترین نفرات سرخ پوشان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی در این مدت زمان حضور که در ترکیب پرسپولیس بوده، ۸ گل به ثمر رسانده و در رتبه سوم جدول برترین گلزنان و همچنین با ۵ پاس گل، در جایگاه دوم برترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد. او تا به این هفته ۲۱ دریبل موفق و ۳۴ پاس کلیدی در بازی‌های خود ثبت کرده که عملکرد او نقش به سزایی در موفقیت پرسپولیس داشته است.

 

نفر دوم: وحید امیری

چپ‌پای پرسپولیس که در لیگ نوزدهم دوباره احیا شده و توان هجومی تیمش را بالا برده، دومین ستاره این فصل قرمزها محسوب می‌شود که در هشت گل نیز تاثیر مستقیم گذاشته و تقریبا در بیشتر بازی‌ها از ابتدا به میدان رفته است.

وحید امیری در لیگ نوزدهم ۱۶۳۷ دقیقه بازی برای پرسپولیس انجام داده و طی این مدت ۵ گل به ثمر رسانده که سومین گلزن برتر این تیم نیز به حساب می‌آید. ۱۳ دریبل درست و ۲۵ نبرد هوایی موفق نیز از دیگر عملکردهای شاخص امیری در بازی‌های این فصل بوده که باید به آن اشاره کرد.

 

نفر سوم: احمد نوراللهی

کمربند میانی پرسپولیس با نمایش درخشان و کم‌اشتباه او به خوبی بسته شده است؛ هافبک بلندقامت و جنگنده‌ای که در بیشتر نبردهای میانه میدان و در مقابل بازیکنان حریف برتری داشته و علاوه بر آن، در بازی‌سازی، انتقال توپ از عقب زمین به مهاجمان و همچنین گلزنی و پاس گل موثر بوده است.

احمد نوراللهی حضور ۱۷۶۹ دقیقه‌ای در بازی‌های این فصلِ پرسپولیس داشته که توانسته ۳ گل به ثمر رساند، ۶۰ قطع توپ داشته باشد و ۴۴ تکل صحیح بزند تا با این آمار درخشان، نقش موثری در موفقیت و صدرنشینی تیمش ایفا کرده باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم گلزنی در دقایق ابتدایی، بارسلونا نیمه اول را به شکل نگران‌کننده‌ای به پایان رساند. ابتدا آندریاس کریستنسن در دقیقه پنج تیم ژاوی هرناندز را به برتری رساند اما چند دقیقه بعد وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول اما اتفاقی رخ داد که ممکن است بر روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد. در دقیقه ۴+۴۵ در نبردی ۵۰-۵۰ بر سر توپ در میانه میدان، فدریکو والورده با تکل دی‌یونگ را متوقف کرد. ستاره خط هافبک بارسا بلافاصله احساس درد کرد و به زمین افتاد.

با توجه به وضعیتی که داشت از همان لحظات اول می‌شد تشخیص داد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کادر پزشکی پس از ثانیه‌هایی بررسی شرایط دی‌یونگ و مصدومیت مچ پایش، او را از بازی خارج کرد.
ژاوی هم که یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داده بود، پدری را به جای او به زمین فرستاد.

دی‌یونگ پس از مصدومیت در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو چند هفته از میادین دور بود و برای دو بازی رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن موفق شد به ترکیب بارسا برگردد اما با این مصدومیت شدید به‌نظر می‌رسد چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

دیگر خبرها

  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!
  • الوحده شکست خورد، نوراللهی پاس گل داد
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!