Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:12:12 GMT

تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) کرج افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۱۴۳

تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) کرج افزایش می‌یابد

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با بیان اینکه آماده ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا ویروس هستیم، گفت: در صورت نیاز تخت‌های بیمارستان را به 250 عدد افزایش می‌دهیم.

بهداد خسروی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در بیمارستان امام خمینی (ره) ظرفیت‌های زیادی برای رسیدگی به بیماران کرونایی داریم که از این پس نیز آمادگی برای بستری بیماران مبتلا به این ویروس فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با بیان اینکه بخش‌های بیمارستان را برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی اختصاص خواهیم داد، اضافه کرد: در حال حاضر 180 تخت بیمارستانی در این مجموعه آماده خدمات رسانی است.

خسروی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی توانایی این را داریم که تخت‌های بیمارستانی خود را تا 250 تخت افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در تمامی تخصصات توان ارائه خدمات به شهروندان را داریم، اضافه کرد: با گذراندن این بحران شرایط ارائه خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) به حالت عادی بر می‌گردد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خطاب به افرادی که هشدارهای پزشکی را جدی نمی‌گیرند، گفت: شجاعت امروز به معنی حضور در خیابان و شلوغ کردن مراکز خرید نیست، شجاعت یعنی شرایط را درک کنیم تا بتوانیم با همدلی بحران را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان کرج بیماران رئیس بیمارستان امام خمینی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم