Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی روباه‌ها می‌خواهد شب‌های اروپایی را به ورزشگاه کینگ پاور برگرداند. 

طرفداری- برندان راجرز به دنبال تکرار تاریخ برای لسترسیتی جهت راهیابی به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش FFT، لسترسیتی پس از قهرمانی تاریخی خود، در فصل 17-2016 برای اولین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور یافت. آن‌ها با وجود کسب تنها 12 امتیاز از 12 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر، در فصل جاری هم در مسیر دستیابی به دستاوردی مشابه حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع مسابقات هفته بیست و نهم، روباه‌های رده سومی همچنان از برتری 8 امتیازی نسبت به منچستریونایتد رده پنجمی برخوردار هستند. به باور سرمربی تیم اگر لسترسیتی می‌خواهد در جمع چهار تیم برتر لیگ باقی بماند، باید حداقل در پنج بازی از 10 بازی باقی مانده به پیروزی برسد. 

به فاصله 10 بازی تا پایان کار این فرصت را داریم تا فصلی تاریخی رقم بزنیم. اگر بتوانیم برای دومین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم، این دستاوردی باورنکردنی خواهد بود. اما برای رسیدن به این هدف هنوز باید خیلی تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. هدف ما کسب سهمیه مسابقات اروپایی بود و حالا به فاصله 10 بازی به پایان کار، در جایگاه خوبی قرار داریم. به دنبال این هستیم حداقل در نیمی از بازی‌های باقی مانده، بلکه بیشتر برنده شویم. تمرکز ما روی این قرار دارد. آماده بهره بردن از این فرصت هستیم. نمی‌خواهیم در رتبه‌ای پایین‌تر به کارمان پایان بدهیم. قطعا هر تیمی هم جای ما بود، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کرد. می‌دانیم چه کار باید انجام بدهیم و فصل را در قوی‌ترین حالت ممکن به پایان خواهیم رساند. اگر بتوانیم خودمان را در همین رتبه نگه داریم، فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از ۲۹ اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این ویژه برنامه پس از ۱۰ قسمت امشب نهم فروردین به پایان پخش می رسد و به زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که با پایان شب های قدر درباره زمان پخش مجدد آن اطلاع رسانی می شود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

کد خبر 6064312 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • تاکید مجدد آلگری: می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برسیم
  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • پهپاد ایرانی کرار، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • تسلیحات پهپاد «کرار»، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد /اولین پهپاد رزمی ایران را بشناسید+ تصاویر
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان