Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدرضا حسین زاده در یادداشتی نوشت: تاکنون ۶ همکار عزیز شبکه ی بانکی جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند که از صمیم قلب به خانواده آنها تسلیت گفته و برای این عزیزان که در راه خدمت رسانی به خلق خدا گرفتار شدند مغفرت الهی طلب میکنم.

مردم شریف و مشتریان عزیز نظام بانکی، همکاران ما بخشی از این جامعه هستند که شبانه روز در تلاشند تا در این روزهای سخت امور مالی شما و اقتصاد جامعه با مشکل مواجه نشده و دردی به دردهای جامعه افزوده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک‌ها از اولین سازمان هایی هستند که بخش عمده‌ای از کارها را الکترونیکی و غیرحضوری کردند از شما عزیزان درخواست میکنم بخاطر خودتان و فرزندان این مرز و بوم از مراجعه به شعب جز در موارد اضطرار اجتناب کنید.

اگر تاکنون خدمات الکترونیک خود را فعال نکرده‌اید از طریق تماس با واحدهای ارتباط مردمی بانک‌ها راهنمایی لازم را اخذ کنید و خدمات غیر حضوری خود را فعال کنید .

باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

#کرونا_را_شکست_می‌دهیم

رییس شورای هماهنگی بانک‌ها

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد جامعه خانواده خدمت رسانی نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردارسلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه روز شنبه در جلسه شورای عالی مسکن که با حضور رییس جمهور برگزار شد گفت: اکثر کارکنان جوان سپاه فاقد مسکن هستند و اینها امروز در مناطق مرزی از شمال غرب کشور، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال شرق، در حال حراست از امنیت ملی کشور در مرزها هستند. بخش زیادی از آنها داخل سایت های موشکی و پدافند هوایی سپاه آماده برای هر اقدامی هستند.

وی افزود: نیمی از کارکنان جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در هجرت زندگی می کنند یعنی دور از خانواده هستند. بنابراین مسکن برای این کارکنان علاوه بر این که آرامش خاطر را فراهم می کند و همچنین به صیانت خانواده ها کمک می کند باعث می شود بار فشار معیشتی از دوش آنها برداشته شود. ما اینجا به مسکن فقط به عنوان یک بستری برای معیشت مطمئن نگاه نمی کنیم بلکه وسیله ای است برای این که آنها بتوانند با اطمینان خاطر ماموریت های سخت خود را انجام دهند.

سردار سلامی ادامه داد: در مجموع در سپاه صد هزار نفر فاقد مسکن هستند که برنامه ریزی شده در مرحله اول برای ۴۸ هزار نفر از این کارکنان مسکن را تامین کنیم. از این ۴۸ هزار نفر ۹ هزار و صد واحد به افراد طی دو سال گذشته تحویل شده است. البته این برنامه ریزی مربوط به ۵ سال گذشته است.

فرمانده کل سپاه گفت: ۲۰ هزار و ۱۵۲ واحد در حال ساخت است که درصدهای پیشرفت متفاوتی دارد. ساخت انفرادی ۷ هزار است که آنها وام گرفته اند که خودشان یا بسازند یا بخرند. ۱۱ هزار نفر را هم در حال اخذ مجوز هستیم. با این حال برای ۵۲ هزار نفر کسری داریم که امیدواریم با اقداماتی که صورت بگیرد برای آنها هم واحد مسکن پیش بینی کنیم. البته پیشنهاداتی داریم که اگر عملی شود خیلی کمک می کند. اول تامین زمین برای فاقدین مسکن است که یکی از مشکلات اساسی است، اگر کمکی برای تامین زمین و تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن سازمانی کمک شود که دراینجا ۵۰ هزار واحد را در در دستور کار قرار داده ایم برای این که سال به سال کارکنان جدیدی به ما اضافه می شوند و آنها همچنان جزو کسانی هستند که نیازمند مسکن هستند.

سردار سلامی با بیان این که سود تسهیلات بانکی زیاد است گفت: با توجه به وضعیت پایین حقوق ها فشار مضاعفی را روی دوش کارکنان ما گذاشته است لذا درخواست کاهش سود تسهیلات بانکی را داریم و پیشنهاد ما این است که برای تامین تسهیلات بانکی حداقل به میزان ۵۰ درصد قیمت تمام شده یک واحد مسکونی تسهیلات داده شود و امیدواریم در بخش زیرساخت طرحها از قبیل آب و برق وگاز و ساخت مساجد و مدارس هم کمک هایی صورت بگیرد که بتوانیم از عهده این نیاز واقعی و ضروری کارکنان بر بیاییم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فهرست افراد پاسخگو در شبکه بانکی در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • کلاهبرداران به آلزایمری‌ها رحم نمی‌کنند | از آدم‌ربایی بیماران تا کش رفتن از حساب بانکی آنها
  • فهرست اسامی کارکنان کشیک بانک‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز
  • بانک‌ها به تعطیلات رفتند؟
  • امروز صنعت دارو در ایران مبتلا به بحران شده/ سیستم انقباضی بانک مرکزی در تخصیص منابع به تولید ایراد دارد/ خیلی از شرکت‌های دارویی در پرداخت حقوق و دستمزدهای پایان سال کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند
  • در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند
  • سرلشکر سلامی: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم
  • سردارسلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند
  • عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر