Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور: تعطیلی تمام مهدها و مراکز توانبخشی روزانه بهزیستی تا پایان سال/پرداخت خسارت احتمالی به مهدهای کودک و مراکز روزانه .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ تعطیلی تمام مهدها و مراکز توانبخشی روزانه بهزیستی تا پایان سال/پرداخت خسارت احتمالی به مهدهای کودک و مراکز روزانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تعطیلی مدارس تا پایان سال شمسی جاری، اعلام می شود تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه در تمامی استان های کشور تا پایان سال شمسی جاری تعطیل است. 

در خصوص  ضرر احتمالی ناشی از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی ؛ یارانه پرداختی به مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان بهزیستی برای ماههایی که این مراکز با بخشنامه ارسالی تعطیل خواهند بود به صورت یارانه پرداختی در بهمن ماه پرداخت می شود و تعطیلی تاثیری در دریافت میزان یارانه به مراکز توانبخشی نخواهد داشت. 

جهت ضررهای احتمالی بیش از ۱۵ هزار مهدکودک تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا که طبق مصوبه هیات وزیران با ریاست معاون اقتصادی رییس جمهور تشکیل شده است  طبق مصوباتی که این کارگروه خواهد داشت ضررهای احتمالی مهدهای کودک نیز مطابق با سایر موسسات، بنگاهها و مجموعه ها محاسبه خواهد شد. 

با پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی مهدهای کودک نیز در لیست مشاغل متاثر از ویروس کرونا در کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا گنجانده شده  است 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور مراکز توانبخشی روزانه مهدهای کودک و مراکز سازمان بهزیستی تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار داعش در افغانستان

شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

معاون سیاسی نخست وزیر طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد و علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد و در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود طالبان گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته