Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب، هرچند کرونا، این روزها به کلیدواژه پیام‌ها و صحبت‌های اصلی مردم تبدیل شده‌است، تجربه نشان داده است، در شرایط بحرانی، تقویت روحیه هموطنان و انتشار پیام‌های امیدبخش نقش بسزایی در حفظ سلامت روحی و روانی جامعه دارد.

در این راستا، موسسه خانه کتاب از اهالی فرهنگ و هنر دعوت کرده که با مشارکت در پویش تندرست باش ای ایران پیام‌های صوتی خود را با مردم ایران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام ها همراه با تصویر چهره‌های سرشناس حوزه کتاب و نشر، در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

تاکنون در این پویش چهره‌هایی مانند سعید تشکری (نویسنده)، محمدجعفر یاحقی (نویسند و پژوهشگر)، قاسم رفیعا (شاعر)، ابوالقاسم غلامی‌مایانی‌راد (شاعر و پژوهشگر) و  احمد آرام (نویسنده)، حسن بلخاری (پژوهشگر و رئیس انجمن آثار و مفاخر)، نیکنام حسینی‌پور (مدیرعامل موسسه خانه کتاب) مشارکت کرده‌اند.

محبوبه نجف‌خانی، افسانه شعبان‌نژاد و مصطفی رحمان‌دوست و نوید فرخی از مترجمان،‌ نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان و موسی بیدج، تهمینه حدادی، غلامرضا امامی، هاشم اکبریانی و رضا کاظمی، منصوره اتحادیه و علی بلوکباشی از دیگر شاعران و نویسندگان کشور هستند که در این پویش مشارکت داشته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه (۱۶ اسفند) اعلام کرد تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسید و همچنین ۹۱۳ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها محمدجعفر یاحقی مصطفی رحماندوست نیکنام حسینی پور موسسه خانه کتاب ایران افسانه شعبان نژاد کتاب سازمان جهانی بهداشت کیانوش جهانپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصطفی رحماندوست نیکنام حسینی پور موسسه خانه کتاب ایران افسانه شعبان نژاد کتاب سازمان جهانی بهداشت کیانوش جهانپور مصطفی رحماندوست نیکنام حسینی پور موسسه خانه کتاب ایران افسانه شعبان نژاد کتاب سازمان جهانی بهداشت کیانوش جهانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  وزیر بهداشت در سفر به سمنان و بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت : این یکی از مراکز مهم درمان سرطان در کشور است که ساخت آن از سال ۹۰ آغاز شده و پس از پیشرفت ۵۰ درصدی، تامین اعتبار تکمیل آن در این دولت انجام شد و به مرحله بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های پیشرفته در حوزه سرطان وارد این مرکز شده و درحال نصب است افزود: اعتبار این مرکز ۴۵ میلیارد تومان بوده و ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر هم در این دولت تخصیص اعتبار شده است.
وزیر بهداشت گفت: این مرکز مجهز به بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، شیمی درمانی، رادیو تراپی و دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن است و با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وزیر بهداشت همچنین در خصوص ارائه خدمات این مرکز گفت: علاوه بر سمنان، استان‌های دیگر هم میتوانند از خدمات لازم در این‌مرکز و درمان بیماری سرطان بهره‌مند شوند.
وی به اجرای پویش ملی سلامت اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح افرادی که مشکوک به بیماری سرطان‌هستند غربالگری و خدمات درمان برای آنان ارائه میشود.
دکتر عین اللهی از برنامه ریزی برای درمان رایگان سرطان در کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دارو‌های بیماران سرطانی دارو‌های خاص محسوب و گران قیمت هستند در قالب این طرح دولت این دارو‌ها را در مراکز خدمات بهداشتی ارائه خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • خودکفایی ایران در تولید بذر اصلاح شده گندم دیم
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد