Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@13:27:34 GMT

نمک بهتاش فریبا روی زخم هواداران استقلال تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۶۲۷

نمک بهتاش فریبا روی زخم هواداران استقلال تهران

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: همین که مجیدی تمرینات را ۱۰ روز تعطیل کرد، تصمیم عاقلانه‌ای بود. هر چقدر بازیکنان از جمع شدن و همهمه دور باشند، بهتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا درباره اینکه آیا تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سود استقلال خواهد بود یا به ضرر آن، اظهار داشت:

اصلاً به سود و ضرر تیم‌ها توجهی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بیشتر دنبال این هستم که مردم گرفتار این بیماری منحوس نشوند! شما دیدید که وقتی استقلال به شهرهای مختلف می‌رود، از فرودگاه تا هتل محل اقامت، مردم به استقبال این تیم می‌آیند. این مسئله خطری برای مردم و خودِ تیم است.

وی افزود:

در خبرها آمده که شیوع این بیماری جهش پیدا کرده است، بنابراین مهم نیست که چه تیمی از تعطیلات لیگ برتر ضرر کرده یا سود برده است. مهم جان مردم است.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی دارد، تصریح کرد:

ما خیلی نسبت به شرایط تیم اشراف نداریم که بخواهیم توصیه‌ای داشته باشیم، اما همین که مجیدی تمرینات را ۱۰ روز تعطیل کرد، تصمیم عاقلانه‌ای بود. هر چقدر بازیکنان از جمع شدن و همهمه دور باشند، بهتر است.

بهتاش فریبا در مورد اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت:

کار این تیم سخت شده است، اما قهرمانی نشدنی نیست. چه کسی فکر می‌کرد لیورپولی که از ابتدای فصل شکست نخورده، از تیم انتهای جدول لیگ انگلیس سه گل خورده و چند گل هم نخورد؟! لیورپولی که با تیم اصلی‌اش به میدان رفت و این‌طور نبود که بگوییم با تیم دوم و سومش برابر تیم انتهای جدولی قرار گرفته بود. فوتبال رو ندارد و تکلیفش مشخص نیست. کار استقلال برای قهرمانی سخت شده است، اما نشدنی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران بهتاش فریبا لیگ برتر ایران بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می‌شود. پرسپولیس که جدی‌ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی است، در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. پیروزی احتمالی سرخ‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها پس از مدت‌ها و به صورت موقت، بالاتر از رقیب دیرینه و در صدر جدول قرار بگیرند.

همین احتمالات سبب شده تا دیدار استقلال و شمس آذر از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار شود. آبی پوشان برای اینکه به مسیر خود در راه کسب عنوان قهرمانی ادامه داده و صدر جدول را نیز در پایان این هفته حفظ کنند، به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه خانگی هستند.

کادر فنی و بازیکنان استقلال حساب ویژه‌ای روی حضور تماشاگران خودی در این مسابقه باز کرده‌اند. دیداری که در روز تعطیل برگزار خواهد شد و آبی‌ها امیدوارند تا استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته و آن‌ها به لطف حمایت یار دوازدهم خود برنده از زمین خارج شوند.

به همین دلیل، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان که از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از طرفداران این تیم درخواست کرد تا با خرید بلیط‌های دیدار با شمس آذر، آن‌ها را برای دیدار روز جمعه همراهی کنند.

البته که پیش از این نیز نکونام و کادر فنی استقلال به بالا بودن قیمت بلیط دیدار‌های این تیم معترض بوده و باشگاه استقلال نیز در دیدار قبلی تلاش‌هایی را برای کاهش قیمت بلیط دیدار با مس رفسنجان انجام داد و حالا نکونام با این استوری عملاً هواداران استقلال را به ورزشگاه دعوت می‌کند تا احتمالاً شاهد حضور پر تعداد هواداران و طرفداران در استادیوم باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟