Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:10:52 GMT

انجام عملیات ضدعفونی معابر در سطح شهرهای استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۶۵۴

انجام عملیات ضدعفونی معابر در سطح شهرهای استان تهران

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: عملیات ضدعفونی معابر در سطح شهرهای استان تهران باید به‌صورت منظم انجام می‌گیرد.

محمد تقی‌زاده، معاون امور عمرانی استاندار تهران طی یک نشست ویدئو کنفرانسی همه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های سطح استان مکلف شدند که در سراسر استان نسبت به ضدعفونی و گندزدایی فضاهای عمومی شهری به ویژه در نقاط پرتردد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:برخی نقاط از جمله معابر، انهار، پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی، همچنین مراکز جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی می‌توانند احتمال انتقال ویروس کرونا را تسریع کنند.

تقی زاده یادآور شد: ضرورت دارد به طور منظم و مرتب نسبت به ضدعفونی و گندزدایی نقاط مذکور اقدامات لازم صورت گیرد.

 معاون امور عمرانی استاندار بیان داشت: از این رو تاکید شده است که در ساعاتی که فضاهای شهری تردد کمتری دارند و پیک تردد شهروندان کمتر است این اقدامات انجام شود تا اثربخشی بیشتری را شاهد باشیم.

وی افزود: قطعا فرآیند ضدعفونی کردن به شکل مستمر و تا زمانی که وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی در استان اعلام کند که اقدامات پیشگیرانه ضرورتی ندارد، از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران استاندار تهران ضدعفونی فضاهای شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است