Web Analytics Made Easy - Statcounter

بودجه سال ۹۹ شهرداری شاهین‌شهر به‌صورت تلفیق بودجه شهرداری با سازمان‌های وابسته به آن در یک بودجه یکجا آمده است و سازمان ها بودجه‌ی جداگانه‌ دیگر ندارند که برای بودجه سال 99 مبلغی بالغ بر ۳۰۲میلیارد و هشتصد میلیون تومان پیش‌بینی شده‌است.

علیرضا جهانگیری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان با اشاره به بودجه۹۹شهرداری شاهین  شهر  گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری شاهین‌شهر سرفصل‌ها و کدهای آن جدید ابلاغ شده است و به‌صورت تلفیق بودجه شهرداری با سازمان‌های وابسته به آن در یک بودجه یکجا آمده است و سازمان ها بودجه‌ی جداگانه‌ دیگر ندارند که بودجه سال 99 مبلغی بالغ بر ۳۰۲میلیارد و هشتصد میلیون تومان پیش‌بینی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بودجه در دو بخش درآمد و هزینه که بخش درآمد آن شامل؛ درآمدهای ناشی از عوارض عمومی و اختصاصی شهرداری، بهای خدمات و درآمدهای موسسات شهرداری، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری است و بخش هزینه‌ها که شامل کالبدی و شهرسازی، محیط‌زیست و خدمات شهری، حمل‌و نقل و ترافیک و خدمات مدیریت و پرسنلی، فرهنگی، اجتماعی و جاری می باشد.

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر افزود: بودجه‌ی سال ۹۹ که قسمت عمران آن پررنگ‌تر از جاری است با رویکرد عدالت اجتماعی و ایجاد تعادل و توازن خدمات در سطح شهر و  پیشرفت و توسعه‌ی مناطق کمتر توسعه‌یافته و افزایش کیفیت خدمات در تمام محلات شهر، توسعه‌ی حمل و نقل و زیرساخت عبور و مرور، توسعه‌ی ورزش همگانی و زیرساخت‌ سلامت شهروندان، حمایت از حوزه‌ی امور فرهنگی و اجتماعی، توسعه‌ی شهر هوشمند‌ و شهرداری الکترونیک، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری است و باهمین رویکرد، بودجه سال ۹۹ را نسبت به سال‌های قبل در حوزه عمرانی با ۸۰ درصد افزایش در نظر گرفته‌‌ایم.

جهانگیری با اشاره به پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده در بودجه‌ی سال 99 گفت: پروژه‌ی مترو شاهین‌شهر-اصفهان که در مهرماه سال۹۸ مجوز آن گرفته شد و فازهای اولیه آن شروع شده است انشالله در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند، تعریض پل ورودی آرامستان بهشت‌معصومه، اجرای تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی شاهین‌شهر که به‌نام شهید سردار سلیمانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: احداث چندین خیابان و میدان جدید مثل اتصال میدان دوقلو به میدان امام علی و بلوار شهید فهمیده و ادامه بلوار نور به سمت حاجی آباد، تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی، احداث چندین پارک محله‌ای و تکمیل و ادامه پارک حافظ شمالی، کمپینگ غرب و ساخت جاده سلامت در غرب و ساختمان ام MRI ،بهسازی مسیل و تکمیل مسیر دوچرخه‌سواری، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت سطح شهر، احداث و ساماندهی خیابان و سراه فردوسی، احداث باند شرقی خ غلیمردان خان، توسعه مانیتورینگ شهر ، احداث ساختمان موزه و معلولین ،ساخت ۳ورزشگاه در محله‌ های کمتر توسعه یافته مثل فاز۴ گلدیس، مسکن مهر و بنیاد ازدواج، اجرای عملیات شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند، دفع آب های سطحی، تکمیل زیر ساخت ساماندهی فلافل فروش‌ها، افزایش حقوق و دستمزد بر اساس تکالیف بودجه‌ای، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزش شهروندی از دیگر پروژه های شهرداری برای سال آینده است.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با میزان تحقق بودجه‌ی سال ۹۸ ، بیان کرد: ساختار درآمدی در شاهین‌شهر به این صورت است که در دو ماه آخر سال، درآمدهایی که می‌تواند از بخش شهرسازی محقق شود بدست می‌آوریم که در حال حاضر بخاطر  بحران اجتماعی بوجود آمده، شرایط وصول آن به تعویق افتاده است و به همین دلیل نمی‌توان به طور قطع آماری را ارائه داد.

رئیس شواری اسلامی شهرداری شاهین شهر گفت: امیدواریم در سال آینده با تلاش و همت و برنامه‌ریزی شهرداری، حمایت و همکاری همکارانِ شورای اسلامی شهر بتوانیم این مهم را محقق کنیم و در جهت رشد و توسعه‌ی شهر و بالابردن کیفیت خدمات به شهروندان، گامی مهم برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان شورای شهر بودجه 1399 مترو اصفهان شهرداری شاهین شهر شهرداری شاهین شهر پیش بینی شده سازمان ها بودجه سال توسعه ی بودجه ی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان

علیرضا آنجلاسی افزود: البته در سال‌های گذشته نیز این ردیف در قوانین بودجه بوده است و در سال ۱۴۰۲ نیز اعتبارات قانون حمایت از حقوق معلولان در ردیف اصلی سازمان بهزیستی تجمیع شده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت اینکه طی ماه گذشته مبالغی بین ۷۶۴ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای تعدادی از مددجویان بهزیستی واریز شده و برای بقیه پرداخت نشده است، اظهار داشت: مبالغ واریز شده معادل یک‌ ماه مستمری و فقط برای استان‌هایی بوده است که یک سال گذشته دچار آسیب‌هایی از جمله بلایای طبیعی یا آسیب‌های اقتصادی بیشتری شده‌اند بود که قبلا نیز سابقه داشته است.

آنجلاسی در جواب سئوال دیگر مبنی براینکه آیا این واریزی‌ها استمرار خواهد داشت یا خیر، گفت: این مبلغ فقط برای یک‌بار بوده است.

وی یادآور شد: چنین واریزی‌هایی قبلا در حوادث زلزله چند سال گذشته کرمانشاه و آذربایجان شرقی، سیل سال گذشته سیستان و سیل چند سال گذشته استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و خراسان شمالی انجام شده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: به همت دولت و سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندسازی یارانه ها در سال ۱۴۰۳ و برای اولین بار افزایش مستمری مددجویان که معادل ۳۰ درصد بوده است در فروردین ماه سال جاری اعمال شد و از طریق سازمان هدفمندسازی به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شد.

آنجلاسی افزود: بر این اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، خانوارهای ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۲ میلیون تومان، خانوارهای چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: براساس جز ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌ماه یارانه نقدی- معیشتی و مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به طور مستقیم به حساب مددجویان پرداخت شود و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به پرداخت مصارف در حدود منابع وصولی اقدام کند این درحالی است که پیش از این و طی سال‌های گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی کشور صورت می‌گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر