Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای دو هیئت دوومیدانی قم و گیلان در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی شرکت نمی‌کنند، اما رأی خود را اعلام خواهند کرد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

پژمان معتمدی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط برگزاری این انتخابات اظهار داشت: تا این لحظه برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی قطعی است، مگر اینکه اتفاقی در زمان باقی مانده تا برگزاری مجمع رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع هیچ حرفی درباره احتمال لغو آن به ما گفته نشده است.

وی افزود: در حال تماس با تک تک روسای هیئت‌های استانی و دیگر اعضای مجمع هستیم تا در صورت نیاز برای آنها اتاق رزرو کنیم و مشکلی برای اسکان نداشته باشند.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه انتخابات ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 اسفند برگزار خواهد شد، عنوان کرد: قرار بر آن شده روسای دو هیئت قم و گیلان که کرونا در استان‌های آنها بیشتر از دیگر استان‌ها شیوع پیدا کرده، در مجمع شرکت نکنند و رأی خود را به صورت مخفی برای دفتر دکتر علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند.

به گزارش تسنیم، در روزهای گذشته برخی از روسای استانی با ارسال نامه به سرپرست فدراسیون، خواستار تعویق برگزاری انتخابات شده بودند.

نامه روسای هیئت‌های استانی برای تعویق انتخابات فدراسیون دوومیدانی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند

رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای تاکید کرد همه باشگاه های ایرانی بدهی دارند

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را در خصوص زمان تعیین تکلیف بدهی‌ها و بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها ارائه کرد.

مصطفی زارعی در خصوص آخرین مهلت باشگاه‌ها برای بارگذاری مدارک لازم برای مجوز حرفه‌ای، اظهار داشت:

یازدهم فرودین آخرین فرصتی است که باشگاه‌ها باید بدهی‌هایی که تا اول ژانویه سال جدید قطعی شده را تسویه یا تعیین تکلیف کنند. بعد از آن هم تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند مدارک مالی را بارگذاری کنند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، گفت:

بعد از آن هیات بدوی و استیناف مجوز وارد عمل می‌شوند. ما نیز فرصتی حدودا یک ماه و ۵ روزه داریم مدارک را بررسی و ارزیابی‌های میدانی انجام بدهیم‌. ۱۰ خرداد آخرین فرصتی است که فدراسیون فوتبال باید نتایج را به AFC اعلام کند.

وی تصریح کرد:

در چند نوبت آرای قطعی که در دادگاه CAS، فیفا و کمیته وضعیت فدراسیون و آرای انضباطی تا پیش از سال جدید میلادی بوده را به باشگاه‌ها اعلام کردیم. آخرین بار ۲۸ اسفند یاد آوری کردیم. نه فقط استقلال و پرسپولیس، همه باشگاه‌ها درگیر این موضوع و مساله هستند. تلاش می‌کنند با طلبکاران تسویه یا تفاهم کنند. ما هم بعد از ۱۱ فروردین می‌توانیم بگوییم وضعیت چگونه است. اکثر باشگاه‌ها بدهی دارند.

زارعی ادامه داد:

پرونده مالی، داخلی و بین المللی بودنش فرقی ندارد. هر حکم قطعی باید تسویه شود‌. اکثر باشگاه‌ها حداقل پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت دارند که به آن‌ها اعلام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین