Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال آینده یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان خریداری کنیم.

خدارحم امیری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه برای خرید تضمینی در سال آینده آمادگی کامل وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ مرکز خرید مستقیم گندم و ۴۴ مرکز خرید مستقیم برای دانه روغنی کلزا در استان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته افزایش مراکز خرید این دو محصول استراتژیک را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری میزان سطح زیر کشت دانه روغنی کلزا با افزایش چشمگیری روبرو شده است که این موضوع نویدبخش به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در مسیر خودکفایی این محصول مهم و استراتژیک است.

امیری‌زاده در خصوص برگزاری آموزش‌های فنی و تخصصی برای عاملین ذیحسابی، تشخیص و کنترل کیفی توسط اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: امسال برنامه‌های بسیار خوبی توسط واحد آموزش این اداره‌کل برای فعالین خرید تضمینی گندم در استان تدوین شده بود که به دلیل انتشار ویروس COVID-۱۹ دیگر امکان گردآوری افراد و برگزاری جلسات مقدور نیست بنابراین با تداوم روند انتشار این ویروس، جهت حفاظت از نیروهای متخصص خرید تضمینی گندم و کلزا در استان به طور حتم شیوه آموزش را به صورت مجازی و در قالب پاورپوینت و آموزش‌های تصویری دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه در سال آینده سازمان تعاون روستایی مانند سالیان گذشته به صورت مباشر در خرید تضمینی گندم و کلزا با این اداره همکاری می‌کند، افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از مراکز تعیین شده سازمان تعاون روستایی شرایط مشارکت در خرید تضمینی را احراز کرده‌اند و امید داریم با توجه به افزایش مراکز خرید در سال آینده، خرید نسبت به سال جاری سرعت و دقت بیشتری داشته باشد تا اینگونه بتوانیم حداکثر رضایت کشاورزان استان در خصوص تعداد مراکز پیش‌بینی شده جهت فروش محصولات خود را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غله خرید گندم استانی اقتصادی سال آینده خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امسال حدود سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به دانه روغنی کلزا اختصاص یافته است . 

مسئولان جهاد کشاورزی کشت کلزا را بهترین جایگزین نوبتی با گندم می‌دانند و یک مرکز خرید هم قرار است شبانه روزی محصول تولیدی کشاورزان را خریداری کند.

شوشتر یکی از قطب‌های تولید کلزا در خوزستان محسوب می‌شود.

پیش بینی می‌شود امسال ۶۳ هزار تن کلزا در استان خوزستان برداشت شود.

برداشت کلزا در شوشتر تا نیمه دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد