Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:35:42 GMT

درهای اماکن ورزشی به روی مسافران نوروزی باز نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۸۷۹

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: این اداره کل تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است، لذا احتمالا نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته اماکن ورزشی را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه سلامت ورزشکاران و خانواده‌های آنها و دیگر شهروندان از اهمیت بسیار برای اداره کل ورزش و جوانان فارس برخوردار است، خواستار توجه بیش از پیش شهروندان به پیام‌های به روز  ستادمقابله با کرونا و وزارت بهداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، کامیاب افزود: توصیه ما به مردم این است که در نوروز امسال قید سفرهای نوروزی را بزنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا با محوریت هیات پزشکی ورزشی استان از زمان تشکیل ستاد فرادستی در کشور در فارس نیز راه‌اندازی شده، خاطرنشان کرد: تصمیمات این ستاد با اولویت اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامت ورزشکاران و داوران و پیشکسوتان و خانواده‌های آنها منجر به کنترل این ویروس در جامعه ورزش استان شده است.

کامیاب ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ کدام از ورزشکاران استان به این ویروس مبتلا نشده‌اند.
او رعایت موازین بهداشتی توسط مردم را یکی از مهمترین شیوه‌های مقابله و کنترل این ویروس دانست و با تقدیر از زحمات و تلاش کادر دانشگاه علوم پزشکی جامعه پزشکی و پرستاری استان در مواجهه با این ویروس اقدامات این روزهای این جامعه را هم تراز با ایثار رزمندگان در دوران جنگ دانست و افزود: در این شرایط امن ترین مکان برای خانواده‌ها منازل خود شهروندان  است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خصلت مهمان‌نوازی مردم فارس و شیراز که شهره جهانی است، گفت: برای یک شهروند شیرازی و یک مدیر استان فارس بسیار سخت است که به هم‌وطنان خود بگوید به این استان سفر نکنید، اما شرایط به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد حذف سفرهای نوروزی ضمن کمک به نهضت شکست ویروس کرونا زمینه ایجاد خطر ابتلای شهروندان به این ویروس را نیز از بین خواهد برد.
او تعطیلی اماکن و رویدادهای ورزشی در استان فارس را دستورالعمل ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان دانست و گفت: گرچه این تصمیم در راستای حفظ سلامت شهروندان و وزشکاران اتخاذ شده اما درک شرایط باشگاه داران و مستاجر آن ماده ۸۸ وزارت ورزش نیز موضوع مهمی است که به یک دغدغه برای مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور تبدیل شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تلاش برای به حداقل رساندن دغدغه صاحبان باشگاه‌ها و مستاجران و سرمایه‌گذاران ماده ۸۸ در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با تدابیر وزارت ورزش و جوانان این موضوع نیز حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرونا فارس وزارت بهداشت اماكن ورزشي نوروز مدیرکل ورزش و جوانان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است