Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@11:11:42 GMT

ارائه یازده خدمت الکترونیک به ایثارگران استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۰۲۸

ارائه یازده خدمت الکترونیک به ایثارگران استان ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه سامانه خدمات الکترونیک ایثار و تلفن ۱۶۱۶ پل های ارتباطی میان ایثارگران با این نهاد است، گفت: یازده خدمت الکترونیک از طریق این سامانه ها به جامعه ایثارگران ارائه می شود.

«اسدالله تولیده» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حتی المقدور امورات اداری خود را از طریق خدمات الکترونیک و به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سامانه خدمات الکترونیک ایثار و تلفن ۱۶۱۶ پل های ارتباطی میان ایثارگران با این نهاد است و حجم بسیاری از نیازها و درخواست های آنان از از طریق با سرعت و سهولت بیشتر قابل انجام است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر خدماتی نظیر دریافت فیش حقوقی، درخواست صدور کارت ایثارگری، بهره مندی از خدمات حوزه مسکن، ثبت وضعیت متقاضیان اشتغال، بهره مندی از تسهیلات اشتغال، درخواست شرکت در کمیسون پزشکی، خلاصه پرونده، درخواست حج و اردو، در خواست دیدار و پیگیری درخواست ها در « سامانه خدمات الکترونیک سایت ایثار» قابل ارائه است.

 

وی ابراز کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «ایثار» به نشانی www.isaar.ir در بخش سامانه خدمات الکترونیک ایثار نسبت به ثبت و ارائه درخواست‌های خود اقدام کنند.

 

تولیده یادآور شد: در میان مراجعین به بنیاد اقشار آسیب پذیر نظیر والدین معظم شهدا، جانبازان قطع عضو و جانبازان شیمیایی وجود دارند، از این رو لزوم اقدامات پیشگیرانه در مواجهه با کرونا ویروس در این مجموعه بیش از سایر ادارات است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار خدمات الکترونیکی بنیاد، سامانه تلفنی ۱۶۱۶ نیز راه ارتباطی جهت ارائه درخواست از سوی ایثارگران به بنیاد است و کارشناسان در هر حوزه ای پیگیر درخواستها و پاسخگوی سوالات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران کرونا بنیاد سامانه خدمات الکترونیک معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر باخرز و همچنین حضور اعضای جوانان در ورودی شهر تایباد از مسیر مشهد، در حال ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود: از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می‌شود، ایجاد فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی است، همچنین این جمعیت در پایگاه‌های خود راهنمایی مسافرین را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود همراه مسافرین می‌داند، گفت: در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه بین شهری شهید عباسیان و همچنین ایستگاه‌های مسافرین نوروزی هلال احمر تایباد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمت به هموطنان عزیز ما باشد.

رمضانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تایباد از ابتدای طرح نوروزی خود به ۱۲۶ نفر خدمات فرهنگی، ۲۵۱ نفر خدمات طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ۲۸۳ نفر خدمات فضای دوستدار کودک، ۲۴ نفر خدمات کمک‌های اولیه و ۳۷۲ نفر آموزش کمک‌های اولیه ارائه داده است.

کد خبر 6063876

دیگر خبرها

  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان