Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه عکاسان شیراز، فیلمبرداری عروسی 15 نفر از کارکنان بیمارستان علی اصغر (ع) را به صورت رایگان برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز، بیماری کوویید-19 یا همان کرونا ویروس با ایجاد همه نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها، سبب شده تا باز هم مردم شیراز مهربانی‌هایشان را به نمایش بگذارند، مهربانی که در ابتدای امسال و حادثه سیل نیز نقل محافل تمام مردم ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بار اتحادیه عکاسان شیراز اعلام آمادگی کرده است تا به پاس ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و درمان، فیلمبرداری مراسم جشن عروسی 15 نفر از کادر بیمارستان های حضرت علی اصغر (ع) شهید چمران و دیگر پرسنل بیمارستانی های معین کرونا شیراز را به صورت رایگان برعهده بگیرد.
قدرت الله جوکاری، رئیس اتحادیه عکاسان شیراز در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز،  با بیان این موضوع گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان های حضرت علی اصغر (ع) شهید چمران به عنوان بیمارستان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا درنظر گرفته شده است، با این کار تصمیم گرفتیم از خدمات ارزنده، کارکنان این بیمارستان تقدیر کنیم.
وی افزود: اتحادیه فیلمبرداری جشن عروسی 15 نفر از کارکنان این بیمارستان که مورد تایید بیمارستان باشد را به صورت کاملا رایگان انجام خواهد داد.
جوکاری با بیان اینکه تمام صفر و صد فیلمبرداری مراسم این افراد برعهده اتحادیه است، خاطرنشان کرد: بعد از اعلام آمادگی ما، تعداد زیادی از آتلیه های زیرمجموعه اتحادیه نیز اعلام آمادگی کردند که به زودی تعداد بیشتری از مراسم این عزیزان را برعهده خواهیم گرفت.
رئیس اتحادیه عکاسان شیراز بیان کرد: پنج نفر از کادر محترم بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) که مراسم جشن عروسی در پیش دارند، می توانند با معرفی بیمارستان مربوطه به اتحادیه عکاسان و فیلبرداران شیراز مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۷۱۱۷۳۹۳۹ تماس بگیرند.

انتهایپام/9810013

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز بیمارستان درمان شهید رایگان عروسی علی اصغر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است