Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:25:38 GMT

هیات بسکتبال جزو برترین هیات‌های ورزشی خوزستان است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۳۵۲۳

هیات بسکتبال جزو برترین هیات‌های ورزشی خوزستان است

احسان حاجی نجف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش پایه زیربنای توسعه هر رشته ورزشی است و در این راستا عملکرد تیم های پایه بسکتبال استان در رقابت های کشوری نشان داد که با برنامه ریزی مناسب می توان قله های افتخار را فتح کرد. 

وی توجه به بخش پایه ها و بحث آموزش را بسیار ضروری دانست و گفت: بی شک با برگزاری دوره های آموزشی و المپیادهای ورزشی، می توان استعدادهای ناب این رشته را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنان نونهال و نوجوان بسکتبال استان سیر رشد خود را به خوبی طی کنند در آینده می توانند جذب تیم های لیگ برتری شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در چند سال اخیر مسابقات بسکتبال رده های پایه در  بخش دختران و پسران به طور منظم در استان برگزار شد و همین امر موجب مقام آوری تیم های استان در رقابت های کشوری شد و این موضوع نوید آینده ای خوب برای بسکتبال خوزستان است.

وی ادامه داد: خوزستان در بخش استعدادیابی بسکتبال به عنوان قطب منطقه هشت کشور معرفی شده و هر ساله شاهد برگزاری جشنواره های استعدادیابی برای پسران و دختران هستیم.

حاجی نجف افزود: در حال حاضر ۲ نماینده در لیگ برتر آقایان داریم که هر ۲ به مرحله پلی آف صعود کردند و شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند همچنین تنها نماینده استان در لیگ برتر بکتبال بانوان کشور موفق به کسب مقام چهارم شد.

وی گفت: با توجه به فعالیت های گسترده هیات بسکتبال استان، با تشخیص اداره کل ورزش و تایید فدراسیون، ۲۵ اسفندماه مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال استان برگزار و نفر اصلح برگزیده می شود. 

برچسب‌ها بسکتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال اهواز بسکتبال اهواز بسکتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است