Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: به محتکران لوازم بهداشتی و ماسک این پیام را می‌دهم که با آنها مماشات نمی‌کنیم. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارشخبرگزاری تسنیم از رباط کریم، سرهنگ روح‌الله قنبری ‌در شورای هم‌افزایی مبارزه با ویروس کرونا ‌اظهارداشت: به محتکرین لوازم بهداشتی و ماسک این پیام را می‌دهم که با آنها مماشات نمی‌کنیم ، امروز کسی که لوازم مورد نیاز مردم را احتکار می‌کند، به مردم خیانت کرده است و با جان مردم بازی کرده است و از شهروندان عزیز می‌خواهم در صورت مشاهده هر گونه احتکار با شماره 114 و  02156424014 ستاد خبری اطلاعات سپاه شهرستان در تماس باشند و موارد مشکوک به احتکار را به ما اطلاع دهند و در صورت مشاهده و کشف انبار احتکار این اقلام با آنها برخورد قاطعی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان  انجام شده است و سپاه شهرستان با قدرت وارد عمل شده ‌و تا شکست کرونا ویروس در کنار مردم هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در خصوص هم افزایی مبارزه با کرونا ویروس بیان کرد: به تمام دستگاهها ابلاغ کرده ایم که با تمام توان در راستای حفظ سلامت شهروندان وارد عمل شوند و تاکنون همکاری خوبی داشته اند. و ان شاءالله با همین رویه می توانیم شیوع این ویروس را تحت کنترل و مدیریت خود قرار دهیم و از شیوع و گسترش آن در منطقه جلوگیری کنیم.

‌قنبری نسبت به اقدامات سپاه و بسیج در پیشگیری کرونا ویروس افزود:تمام نیروهای سپاه و بسیج با تمام قوا و امکانات در طرح ضدعفونی معابرو مکان های عمومی ورود کرده اند و در نوبت‌های مقرر نسبت به ضدعفونی و گند زدایی اماکن و معابر در یک حرکت جهادی و بسیجی در شهرستان در کنار سایر سازمان ها و نهاد ها اقدام کرده اند و این کار تا کنترل نهایی کرونا ویروس در منطقه ادامه دارد.

وی در خصوص نیاز مردم به اقلام بهداشتی و ماسک تنفسی گفت: بسیجیان شهرستان برای تهیه ماسک بصورت دواطلبانه وارد عمل شده اند و روزانه 2 تا 5 هزار ماسک تولید می کنند و در بین مردم و مراکزمورد نیاز توزیع می‌شود.

سرهنگ قنبری در خصوص شیوع سریع این ویروس خاطرنشان کرد:ما با تمام توان در کنار مردم فهیم منطقه و شهرستان هستیم و از آنها تقاضا داریم برای پیشگیری هرچه بهتر این ویروس تاحد امکان از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند و تمامی موارد آموزشی و بهداشتی عمومی و فردی که توسط رسانه ها و شهرداری به شهروندان اطلاع رسانی می شود را رعایت کنند تابا کمک یکدیگر برای شکست کرونا گام محکمی برداریم.

انتهای پیام/ ت

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشتی و ماسک سپاه شهرستان کرونا ویروس رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران