Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان، صبح امروز شنبه ۱۷ اسفندماه، شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر جهت هماهنگی، جلب همکاری و ادامه ی کمک رسانی پتروشیمی مارون در مقابله با انتشار کروناویروس، با محمدی مدیرعامل این شرکت دیدار نمود.

شنبدی در این دیدار با مثبت ارزیابی نمودن همکاری پتروشیمی مارون، بیان کرد: امروز نیز شاهد عملکرد بسیار خوب پتروشیمی مارون در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک رسانی به قرارگاه مقابله با کروناویروس در شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواهان ادامه روند همکاری این شرکت با قرارگاه  مقابله با کروناویروس در این شهرستان شد.

محمدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون نیز با تاکید بر اهمیت مقابله و بسیج تمامی امکانات جهت مبارزه با این ویروس، گفت: مجموعه ی پتروشیمی مارون، مانند گذشته در این برهه حساس کنار مردم و مسئولین قرار دارد و آماده ارائه هرگونه همکاری با قرارگاه مقابله با کروناویروس در شهرستان، می باشد.

لازم به ذکر است، با شیوع ویروس کرونا در ایران، پتروشیمی مارون برای کمک به کنترل آن در شهرستان بندر ماهشهر، کمک رسانی های متعددی را تا کنون انجام داده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی مارون پتروشیمی مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند