Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:54:16 GMT

قدردانی معاون وزیر کشور از اقدامات شهرداری ها

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۱۱۷

قدردانی معاون وزیر کشور از اقدامات شهرداری ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام مهدی جمالی نژاد آمده است: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان و در معرض خطر قرار داشتن سلامتی شهروندان، اجرای طرح‌های پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرها و روستاها در حال حاضر به یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری و روستایی تبدیل شده و در این راستا ضدعفونی و گندزدایی اماکن و فضاهای عمومی شهری و روستایی، اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان و نیز ارتقای سطح تاب‌آوری شهرها و روستاها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات شهرداریها و دهیاریها بصورت مستمر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی هفته های اخیر اقدامات مختلفی در زمینه پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا شامل: آموزش کارکنان شهرداریها و دهیاریها بویژه کارگران فضای سبز، خدمات شهری و پاکبانان و نیز در اختیار قراردادن انواع لوازم بهداشتی مورد نیاز شهرداریها و دهیاریها در بخشهای خدمات، نظافت و فضای سبز و همچنین پاکسازی، شست و شو و ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تمهیدات لازم برای آموزش و رعایت نکات بهداشتی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مستمر صورت گرفته و با جدیت ادامه دارد.

همچنین برنامه ریزی برای کاهش سفرهای درونشهری و انجام امور ارباب رجوع از طریق پورتال‌ها و سامانه ها با هدف کاهش مراجعات مردمی، تهیه بسته‌های آموزش شهروندی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی، اختصاص فضاهای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری برای اعلام عمومی نکات بهداشتی و رسیدگی به وضعیت مناطق حاشیه نشین شهری از دیگر اقداماتی بوده که شهرداری‌ها در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده‌اند.

در این شرایط و با توجه به ضرورت رعایت کامل مفاد دستورالعمل ها، شیوه نامه ها و چک لیست های بهداشتی ابلاغی از سوی مدیریت شهری و روستایی؛ انتظار می‌رود شهرداری ها و دهیاری ها بیش از پیش اجرای موثر این ابلاغیه ها در همکاری با دستگاه های ذی‌ربط را در اولویت و مورد تاکید قرار دهند تا هموطنان با آرامش و اطمینان خاطر از خدمات مدیریت شهری و روستایی استفاده کنند.

از تلاش ها، خدمات و اقدامات ارزشمند همکاران عزیزم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور که این روزها در خط مقدم خدمات رسانی و حفظ و حراست از سلامتی هموطنان در شهرها و روستاها در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای رفاه و سلامتی شهروندان با وجود همه شرایط سخت و تهدیدها کوشش می کنند، صمیمانه تقدیر می نمایم. سلامتی و موفقیت روزافزون این خدمتگذاران سخت کوش را از خداوند متعال در خدمت گذاری هرچه بهتر به عموم هموطنان آرزو می نمایم و امیدوارم اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری و روستایی برای جلوگیری از انتشار کرونا، که اعتماد مردمی را در پی دارد، با جدیت و بسیج همه امکانات ادامه داشته باشد و وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همه گونه حمایت، همکاری و همفکری با این عزیزان می‌کنند.

کد خبر 4872308

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت کشور ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران احتکار تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی آلودگی هوا دستگیری سارق قوه قضاییه روز درختکاری محسن حاجی میرزایی مدیریت شهری و روستایی ویروس کرونا شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های آینده منطقه چهار شهرداری قم، تکمیل فاز سوم بوستان خضر است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مستمر در منطقه چهار شهرداری قم توسعه و بهسازی فضای سبز است.

وی افزود: فاز دوم بوستان خضر در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و انجام مقدمات احداث فاز ۳ آغاز شده است. همچنین برای بوستان کوثر آب‌نما و روشنایی در حال تکمیل است و فاز سوم آن در دستور کار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بوستان زائر تکمیل آلاچیق‌ها و نمازخانه و سرویس بهداشتی در دستور کار است.

اقبالیان در خصوص میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه ۴ به صورت ماهانه گفت: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی است و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت و روب و خدمات شهری مربوط است.

کد خبر 746957

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود