Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گفت: اسکان مسافر در مدارس استان فعلا متوقف شده و هیچ رزرواسیون و مرکز آماد‌ه‌ای برای ارائه خدمات وجود ندارد.

فرحناز قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: اسکان مسافر در مدارس استان فعلا متوقف شده و هیچ رزرواسیون و مرکز آماد‌ه‌ای برای ارائه خدمات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای لغو پذیرش مسافر در استان منتظر تصمیم مسؤولان هستیم.

راه‌اندازی 17 مرکز تلفنی برای پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ برای دانش‌آموزان توضیح داد: 17 مرکز تلفنی همه روزه به جز جمعه‌ها تحت عنوان «صدای دانش‌آموز» از ساعت 9 تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات والدین و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

قائدامینی افزود: 17 مرکز در مناطق مختلف آموزش و پرورش در مرکز استان‌ و شهرستان‌ها نیز با عنوان «صدای مشاور» برای پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان مقطع متوسطه و همچنین کاهش استرس و اضطراب از امروز راه‌اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص آموزش‌های غیرحضوری دروس اظهار داشت: ما به آموزش‌هایی که از طریق شبکه سراسری آموزش ارائه می‌شود اکتفا نکردیم و به‌صورت ویژه در حال تولید محتوا برای دانش‌آموزان استان هستیم.

تکثیر درس‌نامه مکتوب برای دانش‌آموزانی که به رسانه الکترونیک دسترسی ندارند

وی از آماده شدن درس‌نامه‌های مکتوب برای 30 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان خبر داد و گفت: این درس‌نامه‌ها برای آن دسته از دانش‌آموزانی است که به رسانه‌های الکترونیک دسترسی ندارند.

قائدامینی ادامه داد: محتوای این درس‌نامه‌ها شامل مطالبی است که طبق بودجه‌بندی باید در فاصله 22 بهمن تا 29 اسفند تدریس می‌شد، جزوات آماده تکثیر است و به زودی به دست مدیران مدارس می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کلاس‌های مجازی دوره متوسطه شروع شده تشریح کرد: در مواردی ضعف‌هایی وجود دارد که ناشی از نداشتن امکانات مناسب است اما به طورکلی محتوا مستمر آماده می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

برگزاری کلاس به صورت ویدئوکنفرانس در مدرسه‌ای در شهرکرد

وی خاطرنشان کرد: در شهرکرد مدرسه‌ای وجود دارد که برنامه منظم تدریس را هر روز، به صورت زنده و ویدئو کنفرانس ارائه می‌دهد و حتی دانش‌آموزان را مورد ارزشیابی قرار می‌دهد.

قائدامینی تصریح کرد: اولیا و دانش‌آموزان بدانند این آموزش‌ها رسمی است و باید جدی گرفته شود چراکه مدیران و کادر مدارس هرروز در ساعت اداری حاضر می‌شوند و روند آموزش را پیگیری می‌کنند، البته برای معلمانی که در منزل امکان ارائه خدمات دارند اجباری برای حضور در محیط آموزشی وجود ندارد.

پخش برنامه «آموزش تعطیل نیست» از شبکه جهانبین

مدیرکل آموزش و پرورش توصیه کرد: دانش‌آموزان حتی‌الامکان در خانه بمانند، از کرونا نترسند و در عین حال نکات بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

وی در پایان به پخش برنامه «آموزش تعطیل نیست» از شبکه استانی جهانبین اشاره کرد و افزود: این برنامه از امروز به روی آنتن می‌رود و برای طرح مباحث آموزشی، مشاوره‌ای و مدیریت زمان در این شرایط درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش مدارس چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری دانش آموزان درس نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل گفت: تا صبح روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

قویدل ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه دو بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در قالب ۱۱۵۹۹ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

این مقام مسوول با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۱۵۹۹ خانوار پذیرش شده اند.

قویدل در پایان افزود: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 6063143

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار