Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: متأسفانه با وجود شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا ترددها در شهر اصفهان در برخی ساعات به خصوص بعدازظهرها دور از انتظار است. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: وضعیت ترافیک راه‌ها عادی است و تردد برقرار است، اما متأسفانه با وجود شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا ترددها در شهر اصفهان در برخی ساعات به خصوص بعدازظهرها دور از انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شیوع بیماری کرونا حدود 40 درصد از ترافیک شهر اصفهان کم شده است اما شاهد هستیم که تردد در ساعات بعدازظهر افزایش می‌یابد. توصیه می‌کنیم رانندگان موضوع شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و به هشدارها توجه کنند چون یکی از راه‌های انتقال آن از طریق ترددها و مراجعات اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پاسخ به اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان اصفهان وجود دارد یا خیر، ادامه داد: فعلاً چنین دستورالعملی ابلاغ نشده و اگر ستاد مبارزه با ویروس کرونا این موضوع را مصوب کند و به ما ابلاغ شود، آن را اجرا می‌کنیم. دستورالعمل ابلاغ شده مربوط به عید نوروز است که اجرا خواهد شد.

راه‌اندازی جبهه مردمی سلامت در اصفهان؛ ظرفیت‌های مردمی برای شکست کرونا به میدان می‌آیدهوای شهر اصفهان ‌برای گروه‌های حساس ناسالم شداصفهان| توصیه‌هایی بهداشتی درباره کرونا و آرایشگاه‌ها؛ ماسک، دستکش و ژل الکلی فراموش نشود

وی درباره اقدامات پلیس راهور استان برای مقابله با بیماری کرونا گفت: در حال حاضر تمام آزمون‌های کتبی و عملی آموزشگاه‌های رانندگی را تا اطلاع ثانوی لغو کرده‌ایم. همچنین مراکز تعویض پلاک خودرو که به صورت زوج و فرد فعالیت می‌کردند، بنا بر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان و تصمیم فرمانده انتظامی استان اصفهان از روز دوشنبه تعطیل می‌شوند و هیچ خدماتی در این مراکز ارائه نخواهد شد.

محمدی اضافه کرد: مدارک معاینه فنی که اعتبار آنها به پایان رسیده همچنان تا 15 اردیبهشت ماه سال 99 معتبر است. همچنین افرادی که اعتبار گواهینامه رانندگی آنها به پایان می‌رسد نیازی به تعویض و تمدید آن ندارند و گواهینامه آنها تا 15 اردیبهشت معتبر است و می‌توانند پس از این تاریخ برای تمدید آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/165/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کرونا استان اصفهان شهر اصفهان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز