Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@09:49:24 GMT

تولید ۵۰ هزار ماسک بهداشتی توسط سپاه راز و جرگلان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۸۵۰

تولید ۵۰ هزار ماسک بهداشتی توسط سپاه راز و جرگلان

2 کارگاه تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید 50 هزار ماسک بهداشتی در مرحله اول در شهرهای راز و غلامان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سرهنگ عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان در آیین افتتاح 2 کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهرهای راز و غلامان عنوان کرد: با توجه به شرایط کشور و نیاز شهرستان، این کارگاه ها با ظرفیت تولید 3 هزار ماسک در روز و 50 هزار ماسک بهداشتی در مرحله اول آغاز به کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ریحانی با بیان این که در مجموع 20 چرخکار و 30 نیروی انسانی در این حوزه به صورت جهادی شبانه روز فعالیت می کنند، اظهارکرد: طی هماهنگی ها، مواد اولیه ماسک بهداشتی از استان های اصفهان، تبریز و مشهد فراهم می شود.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار این کارگاه ها ضریب سلامت پایدار شهرستان با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت شهرستان راز و جرگلان ارتقاء چشم گیر خواهد یافت.

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان گفت: با توجه به دغدغه عمومی مردم در خصوص کمبود ماسک، اقدام به راه اندازی ۲ کارگاه تولیدی با استفاده از منابع داخلی و تجهیزات سپاه کرده ایم و محصول تولیدی با مدیریت شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت شهرستان در میان مردم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام / 

منبع: دانا

کلیدواژه: ماسک بهداشتی راز و جرگلان هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهدبا اشاره به اینکه رصد و پایش بهداشت و امنیت غذایی شهروندان در حوزه فرآورده‌های خام دامی یکی از وظایف حاکمیتی و اصلی دامپزشکی شهرستاناست گفت:فرآورده‌های خام دامی موجود در مراکز عرضه علاوه بر اینکه باید دارای شناسه و تاریخ تولید و انقضاء باشند، می‌بایست از لحاظ ارگانولپتیکی و وضعیت ظاهری مناسب بوده و در شرایط مناسب و متعارف نگهداری و عرضه شوند.

دکتر محمد سیاح، افزود:با توجه به افزایش میزان عرضه و تقاضا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان بهداشتی این شبکه با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی خود، بصورت مستمر ضوابط بهداشتی دامپزشکی را در این بخش پایش می‌ کنند.

دیگر خبرها

  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان