Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فوتبال ایتالیا از مدیر باشگاه اینترمیلان شکایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «پائولو دال پینو» قصد دارد شکایت نامه ای در روزهای آینده علیه «استفان ژانگ» تنظیم کند.

طبق اعلام روزنامه کوریردلواسپورت، این اقدام به خاطر نسبت ناروایی است که رئیس اینتر به مدیر اتحادیه داد.

زیرا چند روز قبل از طریق شبکه اینستاگرام، دال پینو را مورد اذیت قرارداد و وی را «دلقک» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه به خاطر شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، اتحادیه فوتبال مجبور شد برخی بازی های را به تاریخی دیگر موکول کند، این تصمیم مورد توجه رئیس اینتر واقع نشد.

به همین خاطر از لفظ فوق در پست اینستاگرامی اش استفاده کرد. ژانگ اعتقاد داشت که رئیس اتحادیه باید تصمیمی معقولانه تر بگیرد و وضعیت فعلی را بهتر مدیریت کند.

البته عالی ترین مقام تیم میلان، عنوان کرد از طریق پیام اینستاگرامی، قصد توهین و آزار نداشته است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ایتالیا فوتبال شکایت اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی