Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن جوان که دست به سرقت میلیاردی از یک مغازه جواهرفروشی در بلوار میرداماد زده بود در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "کامیار چهری" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: 7 مهرماه سال جاری پرونده ای از کلانتری103 گاندی با موضوع سرقت یک رشته گردنبند و یک انگشتری به ارزش 5 میلیارد ریال از جواهر فروشی در محدوده بلوار میرداماد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت، به یکی از کارمندانش به نام آزاده 27 ساله که متصدی فروش بوده و مدتی بعد از سرقت دیگر به محل کار مراجعتی نداشته ، مظنون است.

سرهنگ چهری گفت: با توجه به تنها سرنخ پرونده کارآگاهان با بررسی مشخصات آزاده آدرس محل سکونت وی را در شهریار بدست آوردند و با اخذ نیابت قضائی از بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 3 تهران اکیپی از کارآگاهان، نوزدهم بهمن ماه به شهرستان شهریار اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی بود، افزود: با صدور قرار قانونی، متهم تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت و در نهایت به سرقت جواهرات از مغازه شاکی اقرار کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: متهم اعتراف کرد، جواهرات را به شخصی به نام مجتبی که در مشاور املاکی در محدوده خیابان پاسداران مشغول به کار است، فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مالخر جواهرات نیز دستگیر و هر دو متهم با قرار صادره از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 3 تهران روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث سرقت جرم زندان اخبار حوادث جواهرفروشی تهران عملیات پلیسی میلیاردی زن جوان کرونا فیلم عکس کرونا ویروس ویروس کرونا بیمارستان ایران درگذشت ویروس تهران پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز