Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: راه اندازی خطوط بازآماده سازی (اورهال) و تولید قطعات بومی مورد نیاز هواپیماها اقدامی جهادی در مقابله با تحریم‌‌ها است. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع (صها) و در جمع مدیران ارشد این صنعت گفت:‌زمان تحریم ها بر علیه ملت ایران را بهترین فرصت برای استفاده ی حداکثری از ظرفیت‌های موجود بر شمرد و افزود: تحریم‌های همه جانبه علیه صنعت دفاعی، می‌تواند به عنوان یک فرصت طلایی برای شناسایی و دست یابی به ظرفیت‌های علمی و دانش داخلی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع ادامه داد: تمام تلاش دشمن بر آن است تا با زمینگیر کردن صنایع خرد و کلان کشور، زندگی عادی مردم را با مشکل و مانع مواجه سازد و مجموعه کل کشور را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر دو مولفه ی اساسی و راهبردی (اقصادی مقاومتی) و (قوی شدن) تأکید کرده‌اند و آنرا به عنوان راهکارهای پیشرفت ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانسته اند افزود: تحریم شکنی برای کشور و نیروهای مسلح از شاخصه‌های (قوی شدن) به حساب می‌آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مدیران ارشد صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع خواست تا با برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق، گام های بلندی را متناسب با نیازهای روز کشور و در جهت ارتقاء شاخص‌های ملی، منطقه ای و بین المللی بردارند.

امیر سرتیپ حاتمی، برنامه‌های پیش رو و آینده ی این صنعت در امیدآفرینی، توسعه مبتنی برارائه خدمات متنوع، پیشرفته و بدون وقفه به نیروهای مسلح که در خط مقدم دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی هستند را حائز اهمیت دانست و آنرا جلوه ای بارز و افتخار آفرین برای این کشور برشمرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان با تقدیر از تلاشهای مخلصانه متخصصین صنایع هواپیماسازی ایران (صها)، راه اندازی خطوط بازآماده سازی (اورهال) و تولید قطعات بومی مورد نیاز هواپیماها را اقدامی جهادی و در جهت مقابله جدی با تحریم‌های نظام سلطه دانست و تصریح کرد: انجام مأموریت‌های خطیر (صها) ، نقش مؤثری در ارتقاء آمادگی و توان رزمی نیروی هوایی و نیروهای مسلح داشته و بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

 

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران اخبار نظامی سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران نیروهای مسلح وزارت دفاع وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستین: اسرائیل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌ان‌ان، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در رایزنی با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از وی خواست تا قبل از هرگونه پاسخ احتمالی به حمله شب گذشته ایران به مواضع این رژیم، واشینگتن را در جریان قرار دهد.

ادعا می‌شود که کابینه امنیتی اسرائیل کابینه جنگی رژیم صهیونیستی را مأمور تصمیم‌گیری در قبال نوع واکنش به ایران کرده است.

این در حالی است که یک مقام دولت واشینگتن به سی‌ان‌ان گفته است که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به او گفته که ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

همچنین «یورونیوز» به نقل از آستین نوشت: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست، اما در حفاظت از نیرو‌های خود و حمایت از دفاع اسرائیل تردید نخواهد کرد.

وی افزود که هواپیما‌های نظامی آمریکا و ناوشکن‌های مجهز به پدافند موشک‌های بالستیک این کشور در سرنگونی پهپاد‌ها و موشک‌هایی که شامگاه توسط ایران شلیک شد، کمک کردند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: هر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • خط تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • قدردانی خداییان از اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح
  • حمایت عبدالکریمی از عملیات نیروهای مسلح: اخلاقی و سنجیده
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • آستین: اسرائیل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند
  • باقری: عملیات پایان یافت؛ پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود / سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرند