Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شاکری در گفت و گو با خبرنگار مهربا بیان اینکه از همه کسانی که در جبهه مقابله با کرونا ویروس هستند از جمله؛ کادر علوم پزشکی، شهرداری و به خصوص نیروهای خدمات شهری، اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کمال تشکر و خدا قوت عرض می‌کنیم، اظهار داشت: مردم ایران و همشهریان جهرمی پشتیبان و حامی مبارزان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزرد: در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس ابتدا تمامی فضاهای تفریحی و عمومی که امکان تجمع عمومی وجود دارد تا فروردین ماه تعطیل شود.

شاکری با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود که شهرداری از شورای اسلامی شهر مصوبه بگیرد تا تخفیفات عوارضی پایان سال تا خرداد ماه تمدید شود، بیان داشت: باید مجموعه شهرداری تلاش کند که تعداد مراجعین شهروندان در این شرایط برای استفاده از این تخفیفات عوارضی به حداقل برسد و مردم هم بتوانند از این امتیاز در ماه‌های آتی استفاده کنند.

عضو شورای شهر جهرم ادامه داد: شهرداری باید کار شهروندان تا حد امکان به صورت سیستمی انجام دهد تا در شرایط فعلی ضرورتی برای حضور فیزیکی شهروندان نباشد.

این استاد حقوق دانشگاه‌های جهرم تاکید کرد: لازم است شهردار نظارت دقیقی بر عملیات اجرایی پیمانکاران خدمات شهری برای شستشوی مستمر و ضدعفونی کردن فضاهای شهری براساس برنامه‌های از پیش تدوین شده داشته باشند و نیروهای خدمات شهر که در تنظیف و ضدعفونی کردن شهر پیشرو هستند از امکانات مناسب بهداشتی برخوردار باشند.

شاکری بیان داشت: اتاق اصناف و تعزیرات و سایر دستگاه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار احتمالی کالاهای ضروری و مواد ضدعفونی تلاش مضاف و کارآمدی داشته باشند و با محتکرین و گرانفروشان بدون مماشات برخورد قاطع داشته و در این شرایط حساس اجازه سواستفاده به آنها ندهند.

وی در پایان اذعان کرد: ریشه‌کن کردن کرونا ویروس تنها با همکاری همه دستگاه‌ها و شهروندان انجام خواهد شد و امیدواریم با همکاری و رعایت نکات بهداشتی به زودی شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس باشیم.

کد خبر 4872364

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم شهرداری جهرم عوارض شهرداری شورای شهر جهرم ویروس کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین بارش باران شهرکرد ماسک طبی شیراز ستاد مقابله با کرونا بیرجند احتکار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت