Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@04:39:20 GMT

اختلال در سامانه برخط کارگزاری‌ها از دیشب

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۵۲۶۳

اختلال در سامانه برخط کارگزاری‌ها از دیشب

ایران اکونومیست-در پی ایجاد اختلال در سامانه برخط معاملات بازار سرمایه، یک مقام مسئول به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت. حمیدرضا عبدالله پور در خصوص مشکل فنی پدید آمده بیان داشت: در عملیات نگهداری روز قبل، با توجه به حجم زیاد معاملات به مشکلات فنی برخورد کردیم. از شب گذشته، همکاران شرکت رایان هم افزا تا صبح مشغول برطرف کردن مشکلات بودند اما هنوز برخی از شرکت های کارگزاری دارای اختلال در سامانه معاملات برخط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت رایان هم افزا در این خصوص افزود: 12 شرکت کارگزاری از 58 شرکت که سامانه برخط رایان هم افزا را استفاده می کنند از دسترس خارج شدند و بقیه کارگزاری هایی که از صبح اختلال داشتند هم اکنون با برطرف شدن این مشکلات، در حال انجام معامله و پاسخگویی به مشتریان خود هستند.
عبدالله پور در خصوص اختلال پیش آمده افزود: در خصوص عرضه امروز نیز هیچ مشکلی نیست و با همکاری کارگزاران برای تمامی مشتریان عرضه اولیه، سفارش خرید ارسال شده است که در صورت درخواست اعلام کنند و تقاضای خرید آنها ثبت شود.
به گزارش سنا، مدیرعامل شرکت رایان هم افزا در ادامه در خصوص برطرف شدن این مشکل بیان داشت: همکاران ما در رایان هم افزا در حال تلاش هستند که تا آخر وقت امروز این مشکل برطرف شود و تمامی معاملات از روز دوشنبه بدون هیچ مشکلی صورت بگیرد.   ایسنا برچسب ها: بورس و اوراق بهادار ، شرکت کارگزاری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس و اوراق بهادار شرکت کارگزاری رایان هم افزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه حاجی علی عسگری گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است.

وی افزود: تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد و تا آن زمان روند نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کرده‌ایم.

کد خبر 6079241 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد
  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد
  • برطرف شدن ۱۵۰ آسیب‌پذیری در به‌روزرسانی جدید مایکروسافت
  • اختلال در پیام‌رسان ایتا برطرف شد
  • اختلال در پیام رسان ایتا برطرف شد
  • رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین
  • مشکل تأمین زمین مسکن روستایی در کردستان برطرف شد