Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:18:42 GMT

ابزار تازه ویندوز ۱۰ برای کنترل حریم شخصی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۵۴۵۳

ابزار تازه ویندوز ۱۰ برای کنترل حریم شخصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مایکروسافت به همین منظور تغییراتی را در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها و نیز Group Policy ویندوز انجام داده است.

این تغییرات تنها در صورت نصب تازه‌ترین به روزرسانی ویندوز ۱۰ موسوم به بیلد ۱۹۵۷۷ در دسترس قرار می‌گیرد. در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها، از این پس مشخص می‌شود که هر برنامه چه داده‌هایی را از کاربران جمع آوری می‌کند و امکان جمع آوری کامل اطلاعات از هر کاربر به صورت یک گزینه انتخابی و محدود درمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کاربران می‌توانند میزان اطلاعاتی را که با هر برنامه به اشتراک می‌گذارند، خود تعیین کنند. به عنوان مثال، اپلیکیشن‌ها در صورت اعمال تنظیمات کاربران قادر به جمع آوری داده‌هایی همچون آدرس آی پی، مشخصات فنی وسیله متصل به اینترنت و غیره نخواهند بود.

علاوه بر این، با افزوده شدن امکانات بیشتری در بخش تنظیمات Group Policy می‌توان در مورد آن که چه داده‌هایی در درون یک سازمان جمع آوری شده و به اشتراک گذارده شود، تصمیم گرفت.

کد خبر 4872109

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم عامل ویندوز امنیت اطلاعات امنیت سایبری ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو نوآوری گوگل اینترنت ایالات متحده آمریکا شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی شرکت هواوی موبایل فناوری 5G فناوری فضایی تولید جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو