Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: برابر نیاز محیط سربازی به ماسک های بهداشتی ، خط تولید چترهای پرش را به خط تولید ماسک های بهداشتی تغیر داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ زرین کلا  گفت: کارکنان پایور ، خانواده ها و همچنین کارکنان وظیفه که در پادگان ها به خدمت مقدس سربازی مشغول هستند، نیاز به تجهیزات اولیه پیشگیری از ویروس کرونا دارند که ماسک های بهداشتی جزء ضروریات است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز با اشاره به اینکه امروز نیاز است که در مقابله با ویروس کرونا تمام تجهیزات را پای کار آوریم افزود: بلافاصله بعد از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، خط تولید چترهای پرش تیپ ۵۵ هوابرد را به خط تولید ماسک های بهداشتی تغیر داده ایم .

 

سرهنگ زرین کلا ادامه داد: ارتباط خوبی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز داریم و چنانچه آنها نیاز داشته باشند، با ظرفیتی که در تیپ ۵۵ هوابرد وجود دارد در آینده ماسک‌های بهداشتی را در اختیار آنها قرار دهیم.

 

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: تمام تلاش ما در مرحله اول حفظ کارکنان، بخصوص سربازان عزیز هستند که امانت‌های خانواده‌ها نزد ارتش هستند .

 

وی در خصوص ضد عفونی کردن اماکن تیپ ۵۵ هوابرد افزود: روزانه تمام اماکن، آسایشگاه ها، خبازخانه، محیط‌‌‌ ها و تمامی دفاتر را ضد عفونی می کنیم و این اطمینان را به خانواده های کارکنان وظیفه می دهیم که محیط و محل کارکنان وظیفه کاملا ضد عفونی شده است/.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک ماسک ارتش ماسک های بهداشتی تیپ ۵۵ هوابرد خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از شناسایی ۱۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بهشهر از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون خبر داد.

او افزود: در زمینه حفاظت و صیانت از اراضی زراعی و باغی در طول سال گشت‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: حفاظت از اراضی کشاورزی از شاخص‌های مهم و حیاتی در تأمین امنیت غذایی است و رصد و پایش اراضی به صورت مستمر و برنامه ریزی شده انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید