Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@15:13:48 GMT

هفدهمین برد بلخاتوف در شب درخشش عبادی‌پور

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۶۵۷۲

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آغاز هفته بیست و سوم لیگ والیبال لهستان پلاس‌لیگا‌، دیشب جمعه تیم اسکرا بلخاتوف در خانه خود و در یک بازی نزدیک و پرهیجان، با نتیجه سه بر دو (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶، ۲۱ بر ۲۵، ۱۵ بر ۹) برابر تیم چارنی رادوم به برتری دست یافت.

میلاد عبادی‌پور که نقش مهمی در این برد داشت، ۲۱ پوئن برای اسکرا بلخاتوف کسب کرد و به همراه کارول باترین از چارنی رادوم، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد و هم‌تیمی‌هایش که با کسب این پیروزی ۵۰ امتیازی شدند، موقتا تا پایان مسابقات این هفته و مشخص شدن نتیجه دیدار یاستشِبسکی و کاتوویسه، به رده سوم جدول صعود کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میلاد عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی