Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 تنیسور مطرح زنان جهان از مسابقات ایندین‌ولز کناره‌گیری کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیمونا هالپ تنیسور شماره 2 زنان جهان و دارنده 3 دوره قهرمانی گرنداسلم و آنجلیک کربر تنیسور آلمانی از حضور در رقابت‌های ایندین‌ولز کنار رفتند. هر دو تنیسور به خاطر آسیب‌دیدگی نمی‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالپ 28 ساله در سال 2015 و در رقابت‌های ایندین‌ولز به عنوان قهرمانی رسیده بود.

وی در این خصوص گفت: من بسیار متاسف هستم که باید بگویم در مسابقات شرکت نمی‌کنم. متاسفانه آسیب‌دیدگی که از ناحیه پا قبل از مسابقات دوبی داشتم هنوز مرا اذیت می‌کند بنابراین نمی‌توانم در این زمان باقی مانده ریکاوری کرده و در مسابقات شرکت کنم.

آنجلیک کربر هم درباره عدم حضورش عنوان کرد: من امیدوار بودم برای مسابقات ایندین‌ولز و میامی آماده باشم اما تیم پزشکی من پیشنهاد کرد باید کمی بیشتر استراحت کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان سیمونا هالپ جهان قهرمانی گرنداسلم تنیس ایندین ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!

آنوشکا دلون، دختر ۳۳ ساله آلن دلون، ستاره جذاب فرانسوی با انتشار تصویری از پدرش در سن ۸۸ سالگی نوشت: «صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم. ثبت خاطره‌ای از لحظات ما. صبحانه خوردن همراه او حس شکرگزاری بی‌انت‌هایی برای من در دنیای قلدرمان داشت. او هنوز خوش تیپ است، با چشمان آبی و نگاه ابدی و فولادینش که به من حس قدرت و جنگنده‌ای منتقل می‌کند. عکس را به او نشان دادم و او هم قبول کرد که زیباست و با اجازه خودش آن را با شما به اشتراک گذاشتم و با این عکس پاسخ نگرانی‌های شما را می‌دهد، نگران نباش.»

منبع: پارسینما

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم