Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل با اتهام پول‌شویی روبرو شده است.

طرفداری- دو روز پیش بود که رونالدینیو به ظن داشتن پاسپورت جعلی در پاراگوئه بازداشت شد. پس از آزادی این ستاره سابق فوتبال برزیل، حالا پس از کم‌تر از 48 ساعت او و برادرش دوباره در پاراگوئه بازداشت شدند.

به گزارش روزنامه محلی ABC Color، رونالدینیو و برادرش از سوی مقامات پاراگوئه‌ای به ظن اتهام پول‌شویی دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنج‌شنبه رونالدینیو و برادرش از اتهام داشتن پاسپورت جعلی از سوی دادستانی پاراگوئه تبرئه شدند اما پس از آزادی، پلیس پاراگوئه آن‌ها را به دستور دادستانی دوباره بازداشت کرد. سوال خبرنگاران و مقامات این‌جاست چرا رونالدینیو و برادرش در حالی که می‌توانستند تنها با کارت شناسایی وارد پاراگوئه شوند، با اطلاعات جعلی وارد این کشور شده‌اند و به همین علت اتهام پول‌شویی مطرح شده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پول شویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آنها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف کنند.

وی افزود: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086738

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه